udskrivning af worddokumenter fra php
Fra : Joe

Dato : 01-05-04 20:21

Kan man via php udskrive et word dokument?. Jeg går ud fra du skal have
gang i noget med nogle COM objekter.

I fald man kan, skal word så initieres hver gang man skal udskrive (hvis
man nu løber en løkke igennem og skal udskrive en række filer), eller
hvordan foregår det. Her tænker jeg mest på hvor lang tid scriptet skal
have til at eksevere.

Scriptet kommer naturligvis til at køre på en windows server med word
installeret.

Hvis der er nogen der har erfaring på området, har et link til en god
introduktion til emnet eller måske ligefrem et code eksempel ville det
være klasse.

Joe

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 01-05-04 23:09

COM Functions in PHP4 (Windows) @ PHPBuilder:
http://www.phpbuilder.com/columns/alain20001003.php3?print_mode=1

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 02-05-04 15:08

Joe wrote:

> Kan man via php udskrive et word dokument?. Jeg går ud fra du skal have
> gang i noget med nogle COM objekter.

[snip]

> Hvis der er nogen der har erfaring på området, har et link til en god
> introduktion til emnet eller måske ligefrem et code eksempel ville det
> være klasse.

Det kan være at du kan finde lidt inspiration her:
http://www.phpbuilder.com/columns/yunus20031124.php3?aid=623&print_mode=1

--
Claus Abildgaard Christensen
http://abildgaard.de/