Nedfrysning af køleelementer
Fra : Ronny Bertelsen

Dato : 01-05-04 13:13

Vi har lige et par ? ang. køleelementer.
For år tilbage var det sådan så man gik op i kiosken og byttede dem, for ca.
10kr., tror jeg.
Så er det spændende jo, om det stadigvæk er sådan ?
Vi vil gerne starte som telt campister, og der hører ikke lige et køleskab
til i et telt synes jeg ikke.

På forhånd tak

--
Hilsen
Ronny Bertelsen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-05-04 13:48

Ronny Bertelsen <ronny_bertelsen@mail.dk> wrote:
> Vi har lige et par ? ang. køleelementer.
> For år tilbage var det sådan så man gik op i kiosken og byttede dem,
> for ca. 10kr., tror jeg.
> Så er det spændende jo, om det stadigvæk er sådan ?

Hej Ronny
Vi ved ikke om man kan bytte mere herhjemme mere, men lige et par tip.
Rundt i Europa er det meget almindeligt at man "tigger sig" til et hjørne af
restauranten/kioskens fryser og får "gen-frosset" sine egne køleelementer.
Smid køleelementerne i en plastpose med navn på og gå hen og spørg.
Og skulle det knibe kan man i de fleste supermarkeder meget billigt købe en
pose med "præfabrikerede" isterninger - de virker glimrende som
køleelementer

God sommer
Søren og Anette

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Pipeline

Dato : 01-05-04 23:20

"Ronny Bertelsen" <ronny_bertelsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så er det spændende jo, om det stadigvæk er sådan ?
> Vi vil gerne starte som telt campister, og der hører ikke lige et køleskab

Jeg har ikke haft problemer med at få skiftet køleelementer her i DK. Vi
havde tidligere 4 elementer i vores køletaske, men er nu alligevel gået over
til en køletaske på strøm. Det kostede gerne omkring 20-25 kr. om dagen at
få skiftet 4 køleelementer, så jeg giver gerne 5-10 kr. ekstra for at have
strøm i teltet. Så har man samtidig strøm til mobiltelefon, digitalkamera,
lys radio/tv etc.

MVH
Pipeline

Fra : Ronny Bertelsen

Dato : 02-05-04 06:57

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Pipeline
>
> Hvad skal jeg evt. se efter hvis jeg skal ud og indvisterer i et køleskab
og har du evt. et par. links omkring sådanne skabe, lidt med priser m.m

Hilsen
Ronny

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-05-04 09:30

Ronny Bertelsen wrote:

> og har du evt. et par. links omkring sådanne skabe, lidt med priser
> m.m

Hej Ronny

Denne boks er meget rost kan også fås til gas for yderliger 400kr

http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?cPath=263_126_269&products_id=2682

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Anni Jensen

Dato : 11-05-04 20:03

Ronny Bertelsen <ronny_bertelsen@mail.dk> skrev:
> Vi har lige et par ? ang.
>køleelementer.
>For år tilbage var det sådan så man
>gik op i kiosken og byttede dem, for ca.
>10kr., tror jeg.
>Så er det spændende jo, om det
>stadigvæk er sådan ?
>Vi vil gerne starte som telt
>campister, og der hører ikke lige et køleskab
>til i et telt synes jeg ikke.
>
>På forhånd tak
>
>--
>Hilsen
>Ronny Bertelsen

Hej Ronny.

Det er stadig sådan at man kan bytte sine køleelementer til nogle
andre i hvert fald de pladser vi har været på.

Hilsen Anni

Fra : Ronny Bertelsen

Dato : 13-05-04 19:37

Lyder dejligt.