ip til linksys
Fra : Buster

Dato : 01-05-04 11:53

hvad er ip til en linksys Befw11s4

Fra : Jens

Dato : 01-05-04 12:14

"Buster" <Buster1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns94DC831D81D20Buster1972hotmailcom@63.223.5.254...
> hvad er ip til en linksys Befw11s4

Hvad er gatewayadressen på din pc når den får ip fra linksyssen ?

Mvh Jens

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 01-05-04 12:16

Buster wrote:
> hvad er ip til en linksys Befw11s4

192.168.1.1 som standard ifølge manualen.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Buster

Dato : 01-05-04 12:46

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> wrote in news:409386fd$0$173
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> 192.168.1.1 som standard ifølge manualen.

Takker

mit probler er ...
har en kiss 1500 som jeg vil have til at køre trådløst
har lånt en linksys (wireless access point router ) af en kammi
men når jeg kobler den til min d-link 604 kan den ikke finde den ?(alså
linksys )
har så prøvet at koble mit netværkkabel ned i linksysén så finder jeg den
med det samme og kissén køre trådløst .men så kan jeg ikke gå på nette :(
jeg gøre nok et eller anden forkert håber der er en der kan hjælpe mig