hendes indre abysinier :-)
Fra : Kate

Dato : 01-05-04 10:59

Donse er ikke en skødekat, ej heller _meget_ kælen. Alligevel begynder
der at dukke mere og mere op af den typiske aby-adfærd, som jeg har
hørt om så tit. Hendes mor er jo så overkælen, Donse har altid holdt
lidt afstand. I starten jeg havde hende ville hun mig stort set ikke,
så blev hun _meget_ social omkring spisetid, både hendes og min
Nu begynder hun mere og mere at ville kæle uden at vi skal dele noget
mad, jeg må nusse hende når hun ligger i seng eller sofa uden hun går
med det samme og så spinder hun højt, nu, noget hun ikke har gjort ret
meget tidligere.
Nu er hun også fyldt 4 år, så det er måske på tide hun indser at hun
faktisk er en social race

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-05-04 12:23

On 2004-05-01 11:59:01 +0200, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> Nu er hun også fyldt 4 år, så det er måske på tide hun indser at hun
> faktisk er en social race

Bedre sent end aldrig...

--
Knus fra Ann R

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-05-04 13:01

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Nu er hun også fyldt 4 år, så det er måske på tide hun indser at hun
> faktisk er en social race

Nu er det jo også en Dame mis og måske årsagen er begravet der, sådan
nogen kan være nogen tid om at tø op over for nye slaver, når de
flytter efter miverstadiet.
Men på den anden side er der jo selvfølgelig også sådan nogen som
Anastacia som måtte på afvænning mens jeg fik ny hud på hænderne efter
at den var nusseslidt af...

Men det er da bare lykke, at hun nu også vil nusses når i ikke "deler"
maden *SS*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 03-05-04 21:29

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> Nu er det jo også en Dame mis og måske årsagen er begravet der, sådan
> nogen kan være nogen tid om at tø op over for nye slaver, når de
> flytter efter miverstadiet.

Jo, men hun har nu også været sådan overfor mine forældre, så hun _er_
nok bare sådan.

Lante er på samme måde som du beskriver Anastacia. Jeg har også måttet
få udskiftet huden pga nussenedslidning

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-05-04 17:43

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Jo, men hun har nu også været sådan overfor mine forældre, så hun _er_
> nok bare sådan.

Tjae det kunne tyde på det så, det gør også glæden når de endelig
overgiver sig så meget større *SS*

> Lante er på samme måde som du beskriver Anastacia. Jeg har også måttet
> få udskiftet huden pga nussenedslidning

Ja utroligt at man slet ikke kan se det på deres pels, efter min
mening burde Anastacia have store bare pletter, hvor pelsen var slidt
af. Men nej.. ;-D