MS Windows
briani 27239
SP1A
Fra : Christian Simonsen

Dato : 01-05-04 07:30

Hej gruppe

Jeg søger ServicePack1a til windows XP. Når jeg henter hos MS skal filen
være ca. 130 Mb. Der er kun ca. 20 Mb når den er downloadet. Samme sker når
jeg henter andre steder. Er der nogen der har en forklaring og hjælp til at
få hele SP1a.

På forhånd tak.

Christian Simonsen

Fra : Edmund

Dato : 01-05-04 10:02

Christian Simonsen skrev:

> [...]
> Samme sker når jeg henter andre steder. Er der nogen der har en
> forklaring og hjælp til at få hele SP1a.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp

Her skal du vælge Network Installation

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

husk at vælge dansk
--
Mvh Edmund

Fra : hcma

Dato : 01-05-04 10:53

"Christian Simonsen" <christian@simonsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> jeg henter andre steder. Er der nogen der har en forklaring og hjælp til

kan hentes her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
m v h
hc

Fra : Christian Simonsen

Dato : 01-05-04 11:16

Jeg henter lige nøjagtigt netværksinstallationen til win xp via MS.

Hilsen

Christian Simonsen

Fra : Edmund

Dato : 01-05-04 15:19

Christian Simonsen skrev:

> Jeg henter lige nøjagtigt netværksinstallationen til win xp via MS.

Det er vel fordi forbindelsen ryger på et tidspunkt.

Brug en download manager f.eks Getright

http://tdconline.tucows.com/manager95_default.html

--
Mvh Edmund