D-Link DI-704P
Fra : John

Dato : 30-04-04 14:10

Hej

Jeg har netop anskaffet mig ovenstående router med indbygget print server.

Den skal bruges til at koble min stationære PC (med Windows 2000) og min
bærbare PC (med Windows XP Pro) på Nettet (CyberCity med ZyXel 560R - 31
router) samt til deling af min printer (Canon i850)

Sælgeren fortalte mig at det ikke var sikkert min printer vil virke via
printserveren, så inden jeg går igang med at installere D-Link'en vil jeg
gerne høre om andres erfaringer med dette.

Derudover vil jeg gerne vide hvad jeg skal være opmærksom på i forbindelse
med opsætning af min Internetforbindelse gennem D-Link routeren og ZyXel
routeren?

Derudover har jeg ladet mig fortælle at det kan være et problem at få en
maskine med Windows 2000 til at snakke sammen med en Windows XP Pro
maskine - passer det?

Mvh

John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-04-04 14:35

John skrev i et indlæg på usenet:
> Sælgeren fortalte mig at det ikke var sikkert min printer vil virke
> via printserveren, så inden jeg går igang med at installere D-Link'en
> vil jeg gerne høre om andres erfaringer med dette.

Jeg har før kørt med en DI-704P og en Canon i850 - og det kørte uden
problemer.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : John

Dato : 02-05-04 23:50

> Jeg har før kørt med en DI-704P og en Canon i850 - og det kørte uden
> problemer.

OK. Det lyder alle tiders.

Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på i forbindelse med
opsætningen, eller er det bare at installere softwaren på begge maskiner og
så ellers følge den medfølgende vejledning, eller er der faldgruber jeg skal
være opmærksom på?

Mvh

John