Fra ISDN til ASDL
Fra : Bruno Gede

Dato : 30-04-01 20:56

Jeg så at der var et indlæg mht. at gå fra ISDN til ASDL og opdaget til min
rædsel at man skal betale 450kr ekstra...
Ringede fluks til TDC for at få en forklaring. Det fik jeg også =)) Man skal
kun betale de 450kr hvis man skal havde nedtaget sit ISDN udstyr.
Det var da en forklaring der var til at forstå=))

Mvh Bruno

"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best.
But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my
bass playing abilities."

-Les Claypool

We're starting our:
"Kick Unhappiness in the Face" campaign and we need your help
if you see an unhappy person walking down the street, kick 'em down!
knock him around a bit until he starts to smile! it's that simple:)

Fra : Gevaldi

Dato : 30-04-01 21:35

"Bruno Gede" <bruno_gede@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun betale de 450kr hvis man skal havde nedtaget sit ISDN udstyr.
> Det var da en forklaring der var til at forstå=))

Ja, og så er det ikke engang rigtigt, for jeg skal ikke betale kr. 450,-.

Hvis man har fået ISDN før end d. 1.5.2000 og der var PSTN på adressen før
konverteringen
til ISDN, ja så skal man ikke betale, men da TDC jo sender standard
skrivelser ud når man
bestiller ADSL så får man jo pr. automatik en skrivelse hvori der står at
nedtagelse af ISDN koster kr. 450,-.

Jeg skrev så en klage til:

TDC Privat
Att: Birgit Døssing Bau
Teglholmsgade 1
0900 Kbh. C

og jeg blev fri for at betale, så der skal laves lidt benarbejde af en selv,
men man sparer jo så også kr. 446,-

Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Henrik Høy

Dato : 30-04-01 21:59

In article <9ckia0$d2v$1@news.inet.tele.dk>, gevaldi@hotmail.com says...
[cut]

> [...]
> skrivelser ud når man
> bestiller ADSL så får man jo pr. automatik en skrivelse hvori der står at

Kan du henvise til et sted hvor jeg kan finde disse oplysninger eller er
det noget du har fået at vide mundligt, da jeg fik ISDN før 1 5 2000

[cut]

--

-

Henrik Høy
henrik@hoey.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 01-05-01 06:23

"Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> skrev i en meddelelse
> In article <9ckia0$d2v$1@news.inet.tele.dk>, gevaldi@hotmail.com says...

Jeg kan ikke henvise til noget skriftligt, men der har været op til flere
diskussioner
i flere newsgroups vedr dette emne bla. news:dk.teknik.telefoni.isdn

Du kan jo hvis det er aktuelt, bare følge min fremgangsmåde og sende et
brev til den adresse som jeg har beskrevet.

Hilsen Gevaldi

Fra : GhettoBlaster

Dato : 01-05-01 13:55

Skal man også betale de der 450 kr. til TDC, hvis man har ISDN hos f.eks.
Tele2, og selv har installeret, og derved kan afbestille sin ISDN hos Tele2
og selv pille det ned igen?

Fra : Berg Hansen

Dato : 02-05-01 12:35

Ja det skal du

Fra : John Joe

Dato : 02-05-01 13:55

"Bruno Gede" <bruno_gede@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kun betale de 450kr hvis man skal havde nedtaget sit ISDN udstyr.
> Det var da en forklaring der var til at forstå=))

Det er altid gratis at opsige sit ISDN abonnement!