Links..
Fra : jonas laustsen

Dato : 30-04-04 15:13

Hej, jeg har et mere eller mindre problem med nogle links jeg
gerne vil have lidt hjælp til.
Mit problem er at jeg har en side som jeg har lavet i asp. Der er
så en ramme, og det er der jeg gerne vil have at hvis jeg trykker
på et link så skal siden includes der uden jeg laver en nu side
hver gang.. er det noget i kan hjælpe med?
Mvh.
Jonas Laustsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : mcfritten

Dato : 30-04-04 15:33

jonas laustsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> på et link så skal siden includes der uden jeg laver en nu side
> hver gang.. er det noget i kan hjælpe med?
Har du prøvet at lave det sådan her: <a
href="DER_DU_LINKER_TIL" target="DIN_RAMMENAVN"
style="text-decoration : None;"><font

Hvis du gerne vil have dine links understreget så fjerner du bare:
style="text-decoration : None;"

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-04-04 15:38

jonas laustsen skrev:

> Mit problem er at jeg har en side som jeg har lavet i asp. Der er
> så en ramme,

Hvilken slags ramme?

Et rammeset (frameset + frame) eller en iframe?

(eller er det bare en div-boks)?

Et link til din side vil gøre det lettere at se hvad du mener.

> og det er der jeg gerne vil have at hvis jeg trykker
> på et link så skal siden includes der uden jeg laver en nu side
> hver gang..

Det kan klares med target hvis du bruger rammer. Ellers er det ikke
muligt. Spørgsmålet er egentlig ikke asp-relateret, men hører til i
html-gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : jonas laustsen

Dato : 30-04-04 16:03

Jens GyldenkærneClausen wrote in
> [...]
>
> Det kan klares med target hvis du bruger rammer. Ellers er det ikke
> muligt. Spørgsmålet er egentlig ikke asp-relateret, men hører til i

Mener en tabel.. mig der tågede da jeg skrev det.. men en af de bokse
inde i tabelen hvordan gør jeg sådan at lige netup den den får
includet en fil ved hjælp af et link?
undskyd forkert spørgsmål..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-04-04 16:27

jonas laustsen skrev:

> Mener en tabel..

O.k.

Som jeg skrev før:

> [...]

Du er nødt til at opbygge hele siden igen - hvis ikke du vil putte
en iframe i tabellen.

> undskyd forkert spørgsmål..

Det går nok. Men du må nu gerne tage et kig på
<http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> - det er svært at se hvad
du svarer på når du ikke beskærer dine citater.
--
Jens Gyldenkærne Clausen