Hibernate i Windows 2000 med Abit KT7A
Fra : Rasmus Brown Jensen

Dato : 30-04-01 20:47

Jeg har lidt problemer med at bruge hibernate funktionen i windows
2000. Der står bare et skilt hvor der står hibernating, og så sker der
ikke mere. Jeg bliver derefter nødt til at slukke computeren.

Kan det overhovedet lade sig gøre at bruge hibernate funktionen?
Jeg synes ikke rigtgt at Paul's Unofficial ABIT KT7 Motherboard FAQ
har noget på hibernate området.

Nogen der har fået det til at fungere? Hvordan?

Mvh
Rasmus Brown Jensen

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 30-04-01 21:30

> [...]
> ikke mere. Jeg bliver derefter nødt til at slukke computeren.
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre at bruge hibernate funktionen?

Ja, det kan det. Hibernate er 100% windows-baseret, og har ikke noget med
motherboardet at gøre som sådan.

Har du meget ram i maskinen? Hibernate funktionen laver nemlig en kopi af
din ram og gemmer den på disken, så hvis du f.eks. har en ram-fejl højt oppe
kan den vel godt finde på at fryse.

-mb

Fra : Rasmus Brown Jensen

Dato : 02-05-01 16:50

On Mon, 30 Apr 2001 22:29:56 +0200, "Martin Bundgaard"
<kubrick@mail.dk> wrote:

> [...]
>din ram og gemmer den på disken, så hvis du f.eks. har en ram-fejl højt oppe

Musepilen fryser såmænd ikke.. Der står bare hibernating, og så kan
jeg flytte musen så tosset rundt som jeg vil... Men jeg er stadigvæk
nødt til at slukke compen..
Jeg har 458224 KB RAM

Andre der har samme problem?

MVh
Rasmus

Fra : Rasmus Brown Jensen

Dato : 20-05-01 12:23

On Wed, 02 May 2001 17:50:08 +0200, Rasmus Brown Jensen <bwana@k64.dk>
wrote:

>Musepilen fryser såmænd ikke.. Der står bare hibernating, og så kan
>jeg flytte musen så tosset rundt som jeg vil... Men jeg er stadigvæk
>nødt til at slukke compen..
>Jeg har 458224 KB RAM

Jeg vil lige sige at det virker nu.. Jeg har anskaffet mig en 300W
strømforsyning og opdateret til Win2k SP2. Derefter virkede det
pludseligt..

MVh
Rasmus