Temperatur på Thunder 1.2
Fra : John Frandsen

Dato : 30-04-01 20:45

Jeg har lige installeret en

Thunderbird 1.2 GHz på en vens computer.

Temperaturen siger 60 grader.

Er det normalt ?? Hvis nej, hvad er normalt??

Jeg håber, at der er en der vil besvare dette spørgsmål.

På forhånd tak.

John.

Fra : Ib Thomsen

Dato : 30-04-01 21:01

Hej

Min Tbird 1.2 Ghz (266FSB) ligger på ca. 46 med en Silverado 50 køler....

Venlig Hilsen
Ib Thomsen

Fra : Nic

Dato : 30-04-01 21:35

Det kan godt gå - hvis det er ved max belastning...

Men er det ved minimum belastning så køb en bedre køler og monter
kølepasta...

Nic

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 01-05-01 08:09

> Men er det ved minimum belastning så køb en bedre køler og monter
> kølepasta...

Husk blot at mere kølepasta ikke er endbetydende med bedre køling.
Der skal kun et meget tyndt lag på, således at de små revner mellem
processoren og kølepladen udfyldes. Det er bedre at bruge en kølepasta
af ordentlig kvalitet og så bruge ekstremt lidt af den, end at bruge
noget dårligt kølepasta og så svine med det.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.