Aida32 alternativ
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 15:21

Hej alle.

Som I sikkert har opdaget, er Aida32' site lukket. Er der nogen, der
ved, om man kan downloade den et andet sted fra, eller om der findes
et alternativt program, som man kan bruge i stedet for Aida?

Eller: Hvordan kan jeg finde ud af, hvilket bundkort, jeg har uden
vha. Aida?

På forhånd tak for hjælpen.
// Andreas

Fra : Brian Lund

Dato : 28-04-04 15:27

> [...]
> ved, om man kan downloade den et andet sted fra, eller om der findes
> et alternativt program, som man kan bruge i stedet for Aida?

Øhm, jeg har lige downloadet det fra en anden side som jeg fandt med
google...
Jeg søgte blot på "Aida32"!...

> Eller: Hvordan kan jeg finde ud af, hvilket bundkort, jeg har uden
> vha. Aida?

Åben kabinettet og se hvad der står.

Brian

Fra : René Lønstrup

Dato : 28-04-04 16:02

Andreas wrote:
> Som I sikkert har opdaget, er Aida32' site lukket. Er der nogen, der
> ved, om man kan downloade den et andet sted fra, eller om der findes
> et alternativt program, som man kan bruge i stedet for Aida?

http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1 - vist nok samme
program (det ligner ihvertfald meget), bare med et andet navn.

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 16:23

http://www.mydrivers.com/tools/dir10/d4051.htm

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-04-04 21:05

Kører du Windows XP, fortæller XP dig det gerne. Men du skal spørge XP først