Chaintech CT-9CJS Zenith
Fra : Mig Selv

Dato : 22-04-04 22:14

Hejsa

jeg har lige købt dette bundkort og det kører godt. Meeen der følger en
fjernbetjerning med dertil, på denne skal man F.eks.kunne tænde og slukke
maskinen, surfer på nettet og en hel del flere ting.. nu er problemet at jeg
kun har fået den til at starte explorer op når jeg trykker på "www".

det jeg mangler er hvis der findes et program hvor man kan konfigurere
tasterne.. ved ikke om der er nogen derude som kan hjælpe mig..

har været inde på chaintechs hjemmeside, dog uden held..

på forhånd tak

Brian

Fra : Leony

Dato : 24-04-04 08:39

Mig Selv wrote:

> [...]
> slukke maskinen, surfer på nettet og en hel del flere ting.. nu er
> problemet at jeg kun har fået den til at starte explorer op når jeg

In manualen nævnes det at der skal flyttes nogle jumpere ved
installation af CBOX'en (jeg går ud fra fjernbetjeningens modtagerdel
sidder i denne box):
Remove CN24 Jumper Caps on motherboard 5-6, 9-10 before installation.

Jeg ved ikke om det har noget med problemet at gøre.

Det er det eneste som jeg lige er stødt på i manualen, som kunne være en
mulig årsag.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mig Selv

Dato : 24-04-04 23:22

Hej

ja modtagerdelen sidder i den box.. jeg har læst mig frem til at de jumper
er til hvis man vil have mikrofon og højttaler foran i boxen. jeg har dog
ikke sat det kabel til for jeg bruger dem bagpå istedet.. jeg ved ikke om
jeg havde skrevet det sådan at det kunne misforståes. men der er nogle
enkelte knapper på fjernbetjerningen som virker bare ikke dem alle.. det er
det jeg gerne vil ordnet.
så indtil videre står jeg der og håber på noget hjælp.. der må da være andre
som har det bundkort og har fået fjernbetjerningen til at virke ??

Mvh

Mig