Lydkort, 3 stk. i samme maskine.
Fra : Søren Hansen

Dato : 01-04-04 06:44

Hej,

Jeg har et spørgsmål om lydkort.

Jeg ønsker at bruge et lille lyd optager program ved navn RecAll-Pro
http://www.sagebrush.com/recall.htm

Til at optage 3 forskellige lyd kilder. Det svare til at jeg vil optage
Radioens program 1, 2 og 3 samtidig. RecAll-Pro kan når den er startet op
optage fra lydkortet, man kan så "starte programmet op igen" så der faktisk
kører 2 RecAll-Pro på maskinen og igen så der kører 3.

På programmets hjemmeside nævner de at man kan monterer 3 lydkort i
maskinen, og derved optage fra 3 forskellige lyd kilder, men der nævnes også
at der kan være problemer med at monterer 3 lydkort. Hvis den driver som
lydkortet bruger f. eks ikke kan bruges af flere lyd kort samtidig.

Er der et klogt hoved her der kan anbefale mig hvordan jeg skal gribe sagen
an. Skal jeg monterer 3 forskellige lydkort, som derved bruger hver sin
driver, og kan det i det hele taget lade sig gøre.

Eller har man kendskab til et lydkort som har en driver der kan håndterer 3
lydkort i maskinen.

Venligst

Søren Hansen