P4pe problemer med ram
Fra : Kristian F-P

Dato : 30-03-04 21:58

Jeg har et P4pe bundkort.

Jeg købte 1gb pc 3200 samsung ram i 2 512 blokke og satte i min computer
ingen problemer.

Bestemte mig for at jeg ville have 512mere og bestilte dem ved en anden
netbutik da de var billigere der, fik en anden blok en lidt anden model af
rammene men stadig samsung pc3200

satte den i, men blev kun sort skærm når jeg tænte computeren, ( No signal )

Satte en af de andre ram blokke i port 3 i stedet for, for at teste om den
fejlede noget,
ingen problemer.

To den ud, og satte den ram der ikke virkede før i port 2 så virkede det med
stadig kun 1gb

Har prøvet at bytte lidt rundt på rammene intet hjælper.

Står at mit bundkort understøtter 2gb ram fatter ikke hvad der kan være
galt.

Problemer er alså at jeg kun kan have 2 blokke i ellers laver den sort skærm

Hjælp !!

Fra : sls

Dato : 31-03-04 11:12

> Står at mit bundkort understøtter 2gb ram fatter ikke hvad der kan være
> galt.

Du kan ikke køre med 3 dobbelsided ram.
Du kan køre med 1 dobbelsided og 2 singelsided ram, eller 3 singelsided.

Mvh Sid