Få ALDRIG oprettet abonnement ved 3... det~
Fra : Mikkel Schou [Århus ~

Dato : 30-04-04 12:34

Det er simpelthen det værste jeg har været med til, havde telmore før og der
var aldrig noget i vejen... nu er der fejl med regningen konstant, man kan
ikke komme igennem til kundeservice, det tager i snit 30min når man
ringer.... pt. sidder jeg og prøver at ringe, jeg har ventet 10 min... en af
de telefoner de sælger, motorola a920 er noget seriøst lort, den tilter hele
tiden, og der er masser af fejl...

Deres net er ligeledes noget lort, det svigter totalt og dækningen er
håbløs, derfor virker 3 portalen kun ca. 25% af de gange jeg har prøvet at
bruge den... "genstart telefonen så virker det igen" siger de i butikken,
men for fanden det tager omkring 3 minutter at genstarte den telefon... og
så virker det alligevel ikke....

KØB IKKE ABONNEMENT HOS 3..... vent et par år før teknologien er moden og på
at et seriøst selskab udbyder 3G telefoni, for 3 laver da ikke andet end at
pisse ned af benene på deres kunder.

To af mine venner har også købt telefon og abonnement hos 3, de har
imidlertid oprettet et abonnement hos telmore og bruger det istedet for,
selvom man betaler for 150minutters taletid om måneden, uanset forbrug hos
3...

Et net et 3 abonnement, så bliver der tørret røv i jer...
andet eksempel er at det ikke er muligt for nuværende kunder med
bredbåndsabonnement 150,300 og 600 at skifte til det nye Boom abonnement,
så forbered jer! hvis i først har tegnet abonnement, så tørrer de røv i jer!

Hilsen Mikkel Schou

Fra : helloo.dk

Dato : 30-04-04 18:34

"Mikkel Schou [Århus N]" <mikkelschou@post.tele.dk> wrote in message
> Det er simpelthen det værste jeg har været med til,

Det har været fortalt før.. Du kunne havet ungået dette ved at søge lidt
efter det inden du tegnede dig for et 3 abon....

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Peter Matros

Dato : 01-05-04 09:24

Klip:
> Det har været fortalt før.. Du kunne havet ungået dette ved at søge lidt
> efter det inden du tegnede dig for et 3 abon....

Det har vi her på Vestsjælland ikke set før. Men infoen kom belejligt. *SS*
Kæresten var ved at købe 2 stk. 3-telefoner. Men nu er det lagt på is takket
være jer.

Fra : helloo.dk

Dato : 01-05-04 21:48

"Peter Matros" <peter-matros@post4300.dk> wrote in message
> [...]
*SS*
> Kæresten var ved at købe 2 stk. 3-telefoner. Men nu er det lagt på is

Man kan altid søge efter tråde i google.dk
Hilsen Dan