Nokia 6610 pg Email?
Fra : sls

Dato : 30-04-04 11:02

Findes der et gratis program til Nokia 6610 så man kan tjekke sin pop3
e-mail adresse?

Mvh Sid

Fra : Rene G.

Dato : 30-04-04 20:41

Du kan købe et til 5 Euro på www.nubix.de

--
Mvh.
Rene' Godskesen

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 30-04-04 22:10

Og det virker forøvrigt udmærket

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Rene G.

Dato : 01-05-04 07:41

> Og det virker forøvrigt udmærket

Bortset fra at man kun kan checke én konto så er det ganske fint

Fra : sls

Dato : 01-05-04 21:38

> Bortset fra at man kun kan checke én konto så er det ganske fint

takker, men ser lige om jeg kan finde noget freeware.

Mvh Sid

Fra : Rene G.

Dato : 03-05-04 07:35

> takker, men ser lige om jeg kan finde noget freeware.
>
> Mvh Sid

Ja, jeg ledte osse i 2 timer inden jeg måtte bide i det sure æble og bruge
37,60 kroner på Nubix's program