A7V-E error
Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-04-01 20:33

En kammerat har et A7V-E bundkort med en 1Ghz athlon.
Cpu køler kører..resten dødt..hvad er gjort galt ?
Nogen bud...

Jeg skal se på den på onsdag...

Fra : Simon

Dato : 30-04-01 20:39

> En kammerat har et A7V-E bundkort med en 1Ghz athlon.
> Cpu køler kører..resten dødt..hvad er gjort galt ?

Kommer der ram bip-lyde? Alt efter hvordan de lyder kan det være ram'en der
er noget galt med. Kig evt. i manualen for at se hvad de enkelte 'bip'
betyder.

Simon

Fra : Fritze

Dato : 30-04-01 20:43

> En kammerat har et A7V-E bundkort med en 1Ghz athlon.
> Cpu køler kører..resten dødt..hvad er gjort galt ?
> Nogen bud...

Jeg har en kammesjuk som har haft nøjagtigt samme problem. Ikke en lyd, kun
møllerne kørte. Det viste sig at PSU var for lille. Han købte så en 300W og
det kørte det fint med.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-04-01 21:58

"Fritze" <Fritze76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
kun
> møllerne kørte. Det viste sig at PSU var for lille. Han købte så en 300W

...burde dog starte med 250 w psu.