Snus
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 12:01

Nogen prøvet at skifte til snus?

Hvis man kvittede smøgerne så skulle risikoen for lungekræft være lille....
og den der svenske undersøgelse viste at snustobak ikke er specielt
kræftfremkaldende i sig selv, modsat tidligere påstande.

Men det er jo ikke sådan lige....

Fra : Steen

Dato : 03-05-04 20:12

"B. G. Jørgensen" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> og den der svenske undersøgelse viste at snustobak ikke er specielt
> kræftfremkaldende i sig selv, modsat tidligere påstande.

Jeg brugte skrå i en periode. Virker ligesom nikotintyggegummi, men er meget
billigere.

Fra : arc@na

Dato : 03-05-04 22:35

"Steen" <steen@TAGBORTrboel.dk> wrote in

> Jeg brugte skrå i en periode. Virker ligesom nikotintyggegummi, men er
> meget billigere.

Ja - nikotintyggegummi (som folk også bliver afhængige af) er kun en
pengemaskine for medicinal-firmaerne. Skrå og snus er meget bedre for
økonomien, og giver samme resultat som Nicorette.

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen