spørgsmål ang. Hestens bøn.
Fra : Maria

Dato : 30-04-01 20:03

Hvorfor er hestens bøn blevet slettet, jeg syntes at mange burde læse den,
det er jo ikke alle der behandler deres heste ens.
Hilsen Doris.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-04-01 20:52

"Maria" <xmaria@mail.tele.dk> skrev:
> Hvorfor er hestens bøn blevet slettet, jeg syntes at mange burde læse den,
> det er jo ikke alle der behandler deres heste ens.

Det er den heller ikke - i hvert fald ikke hos mig.
MEN det kommer an på din udbyder, hvor lang tid
de forskellige indlæg bliver gemt.

--
Mvh. Morten Fruergaard
'95 Nissan Patrol GR 2,8 TD 4x4, km. 110.000 til salg for 120.000 kr.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 30-04-01 21:51

In article <kojH6.68402$o4.6089813@news010.worldonline.dk>, Morten Fruergaard wrote:

>Det er den heller ikke - i hvert fald ikke hos mig.
>MEN det kommer an på din udbyder, hvor lang tid
>de forskellige indlæg bliver gemt.

Det kommer ogsaa an paa den news client som folk laeser med.
Jeg har fx. sat min op til kun at vise nye indlaeg. Jeg kan
godt vaelge at se de gamle, men jeg har jo laest dem, hvis
de ellers er interressante.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-05-01 07:23

Hvornår var det den blev postet?

Jon Bendtsen <bendtsen@brok.diku.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrn9erk1i.tbt.bendtsen@brok.diku.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-05-01 08:11

"Jimmie Andersen" <hawk@teknik.dk> skrev:
> Hvornår var det den blev postet?

14/4 kl. 12.30

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-05-01 17:00

Wired.

Jeg er sikker på at jeg har set den, men jeg har ingen posteringer på det
tidsrum.
jeg har en halv 9 og en igen om aften ved 18 tiden. Men ingen derimellem.

Gider du ikke poste/sende den til mig.

Jimmie
Morten Fruergaard <mitfornavn@mitefternavn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WktH6.166$m_1.44706@news010.worldonline.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-05-01 17:52

"Jimmie Andersen" <hawk@teknik.dk> skrev:
> Gider du ikke poste/sende den til mig.

Jo. Uden garanti - har ikke selv læst den...

HESTEN´S BØN

Elskede herre !
skænk mig foder og drikke,og når dagens arbejde er gjort,skænk mig så en
ikke alt for lille plads i din stald!tal til mig,thi ofte vil din stemme
erstatte bidslet.Vær god mod mig,og jeg skal tjene dig med endnu større
glæde og elske og ære dig.Ræk ikke efter pisken,når det går op af bakke.Slå
og spark mig ikke,når jeg ikke forstår dig,men giv mig tid til at fatte dine
hensigter.og når det lakker mod enden,
elskede herre,når jeg ikke længere kan være dig til nytte,bønfalder jeg
dig:lad mig ikke sulte og fryse,og sægl mig ikke til en anden herre,men
skænk mig en bramhjertig død.Det bønfalder jeg dig om ial ydmyghed i vor
herre Jesus navn,han som selv blev født i en stald.
Amen.