Artikel om ullykke med førerhund søges
Fra : Brian

Dato : 30-04-04 15:42

Hejsa
Jeg har været travlt optaget og derfor væk fra denne gruppe et stykke tid,
men her er jeg så igen

Jeg vil spørge Jer, om I har læst en artikel fra omkring d. 22 April måske
fra jyske vestkysten, eller hvad den avis nu hedder omhandlende en ulykke på
Ølgod Station med en tysk blind dame, som kom galt af sted med hendes nye
førerhund fra en Jeanette Larsen.

Hvis nogen ligger inde med hele denne artikel, eller med et link til den
(måske skal der abbonoment til), så vil jeg meget gerne have denne.

Du kan eventuelt maile privat til mig på b_o@fjerntdcadsl.dk
Fjern bogstaverne fjern fra adressen.
På fårhånd tak.
Mvh. Brian

Fra : JBH

Dato : 01-05-04 13:17

"Brian" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvis nogen ligger inde med hele denne artikel, eller med et link til den
> (måske skal der abbonoment til), så vil jeg meget gerne have denne.

Google:

http://www.jv.dk/indland/artikel:aid=10770/

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=199048&bcat=800&
ecat=899&keepcat=n

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=644366

mvh
JBH

Fra : Brian

Dato : 02-05-04 11:58

Hejsa
Mange tak for disse links. Det var ikke helt det jeg søgte, men hvis man
samler stumperne, så er det ok.

Mvh. Brian