Camplet spørgsmål ???
Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 30-04-04 12:12

Hej

Jeg er ved at købe en 2003 camplet Royal, men den er lys/mørk grøn og der er
ikke køleskab i den.

Passer farven til årgangen, og var der ikke køl i dem alle sammen ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 30-04-04 20:25

Hej Lars
Jeg sidder her med katalog og prisliste fra 2003
Farverne passer efter din beskrivelse, men ingen af modellerne har køl.
MVH Kim S

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 30-04-04 20:58

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c6tc5f$uua$1@news.dansketelecom.com...
> [...]
er
> ikke køleskab i den.
>
> Passer farven til årgangen, og var der ikke køl i dem alle sammen ?

Jeg har haft ringet til "Camplet", flinke mennesker, og jeg har fået styr på
det hele.

Royal leveres ikke mere med køl, da kvalliteten af skabene ikke levede op
til resten af vognene.

--
Venlig hilsen / Best regards