Havdybder ved Læsø
Fra : Trine og Palle Brand~

Dato : 29-04-04 21:15

I slutningen af maj måned skal jeg på vragfiskeri i nærheden af Læsø. Jeg
vil dog gerne forinden vide lidt omkring hvad jeg kan forvente af havdybder,
men har ikke haft held til at finde oplysningerne.

Kan jeg finde oplysninger på nettet, og i givet fald hvor?

Fra : Calle.

Dato : 30-04-04 04:57

Trine og Palle Brandenborg wrote:
> [...]
> havdybder, men har ikke haft held til at finde oplysningerne.
>
> Kan jeg finde oplysninger på nettet, og i givet fald hvor?

låan evt. det levende søkort på biblioteket

--
Calle.

Fra : Michael

Dato : 30-04-04 08:17