Erfaringer med Air Flo flueliner
Fra : Keld Madsen

Dato : 29-04-04 14:59

Hej....

Er der nogle der vil dele erfaringer omkring flueliner af mærket Air Flo.
Der tænkes især på deres Polyfuse 7000, flydende WF med intermediate clear
tip. Det har vist sig svært at få netop denne line i DK, men i England og
USA er de rimelig billige.
Er de robuste, ingen spolehukommelse mm.???

På forhånd tak.

Mvh Keld Madsen

Fra : vm acoustics

Dato : 06-05-04 11:03

Jeg kender ikke de nævnte linemodeller, men udpræget spolehukommelsen har
været årsag tilnavnet Airflop

mvh
Lars