Smerup sogn, Præstø amt, fødte 1726-1814
Fra : Eva Clausen

Dato : 21-03-04 15:28

Hej
Jeg har indtastet alle fødsler i Smerup sogn 1726-1814 i et word-dokument,
dog kun med oplysninger om sidenummer, årstal, nummer på den fødte samt navn
på faderen, (og moderen, når det er oplyst) og barnet. Det er således nemt
at finde personerne, f.eks ved hjælp af søgefunktionen "Ctrl + B".
Jeg vil gerne dele mine noter med andre slægtsforskere med interesse for
dette sogn, men jeg har pt. ingen hjemmeside at offentliggøre det på.
Så skriv til mig om I synes ideen er god og gerne også et tips om hvordan
jeg viderebringer dokumentet til de interesserede. Jeg er dog ikke
indstillet på at andre lægger mit arbejde ud på nettet.
Dette kunne måske være et ideoplæg til udveksling af lignede dokumenter. Er
der andre end mig som har savnet denne mulighed uden at det kræver den helt
store forkromede løsning med en total afskrift af hele kirkebogen.

Jeg ser gerne, at I nøjes med at svare gennem gruppen!

Med venlig hilsen
Allan Hansen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 21-03-04 16:00

Scripsit Eva Clausen:

> Så skriv til mig om I synes ideen er god og gerne også et tips om
> hvordan jeg viderebringer dokumentet til de interesserede. Jeg er
> dog ikke indstillet på at andre lægger mit arbejde ud på nettet.

Det forstår jeg ikke hvad du har imod, men du kan få lagt navn og
mailadresse på http://www.dis-danmark.dk/digitalekilder/ og så kan
folk skrive til dig efter filen.

Lars Erik Bryld

Fra : aafe

Dato : 21-03-04 16:14

On Sun, 21 Mar 2004 15:28:29 +0100, "Eva Clausen" wrote:

>Jeg vil gerne dele mine noter med andre slægtsforskere med interesse for
>dette sogn, men jeg har pt. ingen hjemmeside at offentliggøre det på.

Jeg vil blot bemærke, at man kan få gratis reklamefri hjemmesideplads
hos http://www.1go.dk

med venlig hilsen

arne