Er da lige lidt i tvivl
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 23-04-04 13:38

Jeg har købt brormands 3310, men når jeg sætter mit simkort i beder den,
efter jeg har indtastet pinkoden, om en sikkerhedskode.

Er det så fordi den er sim-låst eller kan min bror sætte hans gamle kort i,
og fjerne koden selv ???

Han brugte telmore.. jeg bruger Mix-It fra TDC

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : kristoffer

Dato : 23-04-04 14:28

> [...]
i,
> og fjerne koden selv ???
>
> Han brugte telmore.. jeg bruger Mix-It fra TDC

Sikkerhedskoden har ikke noget med sim lås at gøre.
Sikkerhedskoden er noget der gør at alle og enhver ikke kan sætte sit
simkort i og bruge det.
På Nokia er sikkerhedskoden 12345 fra starten af, så medmindre din bror har
ændret den kan du bruge den.

Kristoffer

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 23-04-04 14:39

> På Nokia er sikkerhedskoden 12345 fra starten af, så medmindre din bror
har
> ændret den kan du bruge den.
>
> Kristoffer
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Han har ændret den, og kan ikke huske den, så han kan ikke engang slå den
fra med hans kort.. .;-( Sur a**

Så må jeg finde en der har et kabel der kan suge, helst billigt

Fra : helloo.dk

Dato : 23-04-04 20:13

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> wrote in message

> Så må jeg finde en der har et kabel der kan suge, helst billigt

Du kan enten købe et kabel selv, eller besøge en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 24-04-04 06:56

> Du kan enten købe et kabel selv, eller besøge en unlocker på
www.dkunlock.dk
> Hilsen Dan
xxxxxxxxxxxxxxx

Hej Dan.. nu er det vel ikke nok bare at have et kabel.. der skal jo lige
lidt software til også..

Fra : helloo.dk

Dato : 24-04-04 21:32

> Hej Dan.. nu er det vel ikke nok bare at have et kabel.. der skal jo lige
> lidt software til også..

Du søger bare på www.google.dk efter Nokiatool 0.34 så finder du masser af
sider..
Hilsen Dan