Unlock af Samsung sgh-x100
Fra : Dennis Andersen

Dato : 23-04-04 13:22

hej gruppe

kan samsung sgh-x100 unlockes uden kabel, eller er det kun muligt med kabel
?
den er låst til sonofon debilos abb.

med venlig hilsen
Dennis

---

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 24-04-04 20:47

"Dennis Andersen" skrev:

> kan samsung sgh-x100 unlockes uden kabel, eller er det kun muligt med
kabel
> ?
> den er låst til sonofon debilos abb.

Jeg fik min låst op med kode.

Med venlig hilsen

Kenn Gerdes

Fra : Dennis Andersen

Dato : 24-04-04 22:45

"Kenn Gerdes" <kenn_phuckspam@kenngerdes.dk> wrote in message

> kabel
>
> Jeg fik min låst op med kode.
>

> Med venlig hilsen
>
> Kenn Gerdes

Hej Kenn

Har også fundet / genereret en kode til min samsung x100, som hedder
*2767*688# men den ser ikke ud til at virke, for når jeg sætter et andet
simkort i, til telmore, så beder den om simkode, men også om kode for
netværkslås *suk* så det ser ikke ud til at være en som virker. Det ville
bare være rart med det gamle nummer, som alle kan huske, i stedet for et
helt nyt. Skal også låse min forlovedes nye samsung op, så jeg sidder med to
stykker *piv*

Mvh

Dennis

---

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 24-04-04 22:44

"Dennis Andersen" skrev:

> Har også fundet / genereret en kode til min samsung x100, som hedder
> *2767*688#

Det er en nitte-kode. Dem er der i øvrigt mange af.

Med venlig hilsen

Kenn Gerdes