Unlock og garanti
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 14:11

Hejsa

Er blevet oplyst fra Orange, at garantien bortfalder, hvis jeg får unlocked
min T630, er det korrekt??

/Mic

Fra : helloo.dk

Dato : 22-04-04 23:19

"2860" <mic(at)inbound.dk> wrote in message

> Er blevet oplyst fra Orange, at garantien bortfalder, hvis jeg får
unlocked
> min T630, er det korrekt??

Hvis din telefon skulle gå i stykker p.g.a. unlock kan forretningen sige at
din garanti bortfalder.. Men de skal kunne bevise at din telefon er gået i
stykker fordi den er låst op. Dette problem løser du ganske enkelt ved at
finde en unlocker som giver garanti på unlock. På den måde har du stadig din
garanti hos forhandleren. Skulle den gå i stykker fordi det er en dårlig
unlocker så yder unlockeren jo den garanti at han/hun erstatter din telefon
ved for dårlig unlock..
Enkelt er det..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 10:53

Kanon, det var lige det svar jeg håbede at få...

Takker
/Mic

Fra : joke

Dato : 24-04-04 12:49

"2860" <mic(at)inbound.dk> skrev i en meddelelse
> Kanon, det var lige det svar jeg håbede at få...
>
> Takker

Du skal bare være opmærksom på at telefoner der sendes til rep. og er
unlocked indenfor ½ år uden køb af kode fra selskabet, tit og ofte bliver
simlocked igen, men hvad så er det blot en tur forbi unlockeren igen, han
skal jo også leve *S*

Hilsen

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 19:50

> [...]
> simlocked igen, men hvad så er det blot en tur forbi unlockeren igen, han

(c;