Hjælp til oplåsning af Nokia 3310
Fra : [6400] - Qbic

Dato : 18-04-04 15:13

Serienummeret er 351455800131212

--
[6400] - Qbic
Tlf. 2336 4892

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 18-04-04 15:18

Model: Nokia DCT3
IMEI: 351455800131212
Network: 23800001
#pw+5588446508+1#

Har afprøvet denne og den skriver SIM Not resticted, men den vil altså ikke
virke med
eks. Tele Danmark, men godt med Debitel kortet.

Hvad kan der være galt ?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 18-04-04 15:31

"[6400] - Qbic" wrote:

> [...]

> virke med
> eks. Tele Danmark, men godt med Debitel kortet.

jeg får denne kode ?#pw+8824743248+1# det sidste tal +1# skal laves om
til +4#
http://www.helloo.dk/DCT3/udregn.asp

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 18-04-04 15:32

Hej

Du skal bruge denne kode hvis den er låst til Debitel

#pw+8824743248+4#

Mvh Esben
www.Fluii.dk/unlock

Fra : [6400] - Qbic