ang: unlock program til mc60 siemens
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 22:14

Hej alle
Er der noget specielt jeg skal gøre for at få programmet til at virke den
står med en skrift der siger " wating power on" telefonen er tændt der er
dog ikke noget simkort i skal der evt være det?

mvh
kjeld larsen

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 12-04-04 22:34

"kjeld larsen" <luke7snablesoofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står med en skrift der siger " wating power on" telefonen er tændt der er
> dog ikke noget simkort i skal der evt være det?

Telefonen skal være slukket når du trykker unlock. Dernæst skriver den
"waiting power on" og så skal du trykke en enkelt gang på powerknappen.
Skærmen vil blinke en enkelt gang, og så låses telefonen op af programmet.

Der skal ikke være simkort i.

Mvh
Rasmus

Fra : kjeld larsen

Dato : 12-04-04 23:34

Hej Rasmus
Programmet siger stadig "wating power on" og på telefonen står der "indsæt
sim-kortet"
hvor lang tid går der før den går igang ?

mvh kjeld larsen

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 12-04-04 23:36

"kjeld larsen" <luke7@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rasmus
> Programmet siger stadig "wating power on" og på telefonen står der "indsæt
> sim-kortet"

Når kablet er sat i, og programmet er startet op - skal telefonen være
slukket.
Dernæst trykker på på unlock.
Trykket på power on knappen skal være _meget_ kort. Telefonen skal ikke
kunne nå at starte op.

> hvor lang tid går der før den går igang ?

Når du gør som ovenstående, går den igang med det samme

Mvh
Rasmus

Fra : kjeld larsen

Dato : 13-04-04 00:16

Puha hej igen
Gør som du siger Rasmus...men det er det samme kan det evt være ..mener at
have hørt at kablerme selve stikkene kan have dårlig forbindelse, det meget
korte tryk sker der ikke noget ved den skal holdes inde power knappen for at
få liv i mobilen, når der trykkes unlock står der stadig "wating for power
on" selv med det korte tryk

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 09:42

> [...]
at
> få liv i mobilen, når der trykkes unlock står der stadig "wating for power

Læs hvad manden skriver. Power knappen skal ikke holdes inde, du skal kun
trykke på den en enkelt gang. telefon skal ikke tænde.
Husker du at bruge et uoriginalt datakabel, det virker nemlig ikke med det
orignale!

Helmut Lotti

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 13-04-04 11:19

> [...]
at
> få liv i mobilen, når der trykkes unlock står der stadig "wating for power

Ja, så må jeg jo lige spørge;
Hvilket kabel bruger du? originalt/uoriginalt?
Hvilket program bruger du?`
Hvilken software version har din mc60?

Den metode jeg har beskrevet virker 100% hvis man har de rigtige
værktøjer...

Mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 15:14

Hej
Jeg søgte en del på nettet , og det er kablet det er galt med det er et
orginalt kabel , og jeg har slet ikke tvivlet på at metoden som er blevent
beskrevet er rigtig, kablet virkede med det software jeg fik med mobilen ,
så derfor kunne jeg ikke forstå at det ikke virkede med unlock programmet
tak for hjælpen Rasmus

med venlig hilsen

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 13-04-04 17:54

> [...]
> så derfor kunne jeg ikke forstå at det ikke virkede med unlock programmet

Tænkte nok det var der problemet lå
Men held og lykke med det, når du får fat i et uoriginalt kabel

Mvh
Rasmus