unlock af 3410 ved debitel
Fra : Calle.

Dato : 08-04-04 12:46

er der en der give mig koden til unlock af en 3410 med emei 350889202693182
ved debiltel

--
Calle.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-04-04 13:04

"Calle." wrote:

> er der en der give mig koden til unlock af en 3410 med emei 350889202693182
> ved debiltel
#pw+5713542541+4#
/th

Fra : helloo.dk

Dato : 08-04-04 16:49

"Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message
> er der en der give mig koden til unlock af en 3410 med emei
350889202693182
> ved debiltel

Du skal være velkommen til selv at regne koderne ud GRATIS på min side..
www.helloo.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 18-04-04 22:12

<snip>

> Du skal være velkommen til selv at regne koderne ud GRATIS på min side..
> www.helloo.dk
> Hilsen Dan

Hvordan virker det egentligt? Tæsker man bare IMEI koden og netværkskoden
igennem et javascript med den matematiske algoritme der er påkrævet for at
udregne unlock koden?

/Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 19-04-04 09:54

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> wrote in message
> [...]
> igennem et javascript med den matematiske algoritme der er påkrævet for at

Stort set.. Ja..
Hilsen Dan