Samsung E700 kabel osv.
Fra : CLM

Dato : 06-04-04 13:58

Hejsa gruppe

Jeg har en Samsung E700 hvor jeg er ved at gå i spåner over alle de standard
lyde der er lagt ind som man ikke kan fjerne. F.eks. når man sletter en sms,
så skal den lige sige dingeling og når man laver nyt indlæg i kalenderen.
Nogle klager over at man ikke kan fjerne lyden på kameraet, det har jeg dog
løst nogenlunde.
Jeg har læst på nogle amerikanske forums at man kan lave ændringer i
softwaren på telefonen hvor man overskriver de irriterrende toner med en tom
lyd og så er problemet ovre. Til dette skal jeg jo bruge kabel og et flasher
program, men hvor skaffer jeg dette? Og hvad koster dette?
Er det i øvrigt hul i hovedet for en fyr som mig, der ikke ved specielt
meget om elektronik, at tro at jeg kan lære at gøre disse ting selv? På
mange af de udenlandske sider er der guides der forklarer rimeligt grundigt
hvad man skal gøre, men jeg er godt klar over at det nok ikke er så nemt som
man lige tror.

På forhånd tak for hjælpen

Carsten