Gasketman
Fra : Nauclerus

Dato : 04-04-04 15:38

Er der nogen der har prøvet Gasketman unlocking software ?

For den nette pris af 9.99 $ får man en mail med programmet, som iflg.
http://www.woodburnlanes.com/items.html#vse
kan unlocke alle Nokia og visse andre mobiltelefoner.

(Opdatering af MCC/MNC :
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_dk.shtml

Allan

Fra : Nauclerus

Dato : 06-04-04 09:02

"Nauclerus" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> http://www.woodburnlanes.com/items.html#vse
> kan unlocke alle Nokia og visse andre mobiltelefoner.

Sig mig, er der virkeligt ikke nogen der har kendskab til dette program ?

Gider jo trods alt ikke smide små 10 $ ud på noget der ikke virker.

Allan

Fra : MoDeM

Dato : 06-04-04 17:01

Så vidt jeg kan se kan de programmer ikke mere end alle de gratis progammer
der findes rundt omkring på nettet.

Fra : Nauclerus

Dato : 07-04-04 07:53

"MoDeM" <morten@nospam.funstuff.dk> wrote in message
> Så vidt jeg kan se kan de programmer ikke mere end alle de gratis
> progammer
> der findes rundt omkring på nettet.

Skal det forståes som at disse programmer ikke er noget værd ?

Hvis det er tilfældet, hvad er da årsagen til dette ?

Eller skal det forståes som at man får det resultat man ønsker ved at hente
andre og gratis programmer ned fra nettet ?

Hvis det sidste er tilfældet, skulle du da være i besiddelse af nogle gode
links som du vil skrive her ?

På forhånd tak

Allan

Fra : MoDeM

Dato : 07-04-04 20:38

Det kommer an på hvilke telefoner du skal unlocke. Hvis det er nokia virker
det fint. men nogle af de andre modeller de siger det kan unlocke passer
ikke helt. Eller jo ved nogle enkelte software versioner, og som regl ikke
de nyeste som er på market. Men du kan jo prøve dig frem.

Men søgte lidt rundt på nettet og fandt et program der minder rigtigt meget
om det hvis ikke det er det samme bortset fra farven på det

http://homepage.ntlworld.com/danluik/SmartDCT4CalcV218_setup.zip

Prøv dette..

Go påske.

Mvh