Siemens MC60 unlock :-) eller ej
Fra : Vegetaren

Dato : 03-04-04 21:56

Hej

Har lige købt en Siemens MC60 med simlock (sonofon )

Da jeg kom hjem med den testede jeg den straks med mit TDC kort, og keine
simlock
De siger måske bare at de er simlocked eller hva ?
Nå men det var jo rart

Venlig hilsen / best regards
Vegetaren / Bjarne G
Århus / Denmark
------------------------------
Fjern NOMEAT fra e-mail ved direkte svar
Please remove NOMEAT from email when reply

Fra : helloo.dk

Dato : 03-04-04 22:01

"Vegetaren" <VegetarenNOMEAT@hotmail.com> wrote in message
> De siger måske bare at de er simlocked eller hva ?

Mener du kan se om den er låst ved at taste *#0606# på telefonen og derefter
"info" knappen.
Men det sker at forretningerne ikke kan finde ud af det med de telefoner.
Har haft kunder som har købt en med et Sonofon abon. men telefonen var låst
til TDC. Så de laver også fejl. De er jo også "kun" mennesker..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Vegetaren

Dato : 04-04-04 08:39

Hello Helloo
Jeg prøvede at skrive #0606# og går så ud fra at jeg skal trykke på
opkaldsknappen eller hva ? så siger den i hvert fald IKKE udført

Venlig hilsen / best regards
Vegetaren / Bjarne G
Århus / Denmark
------------------------------

Fra : helloo.dk

Dato : 04-04-04 22:52

> Hello Helloo
> Jeg prøvede at skrive #0606# og går så ud fra at jeg skal trykke på
> opkaldsknappen eller hva ? så siger den i hvert fald IKKE udført

Det skal komme frem så snart du laver det sidste #. ellers kan man ikke på
den model.. (man kan med C60 ved jeg!)
Hilsen Dan

Fra : Per Jensen

Dato : 04-04-04 10:58

> Har lige købt en Siemens MC60 med simlock (sonofon )
>
> Da jeg kom hjem med den testede jeg den straks med mit TDC kort, og keine
> simlock

Du kan også være så uheldig at telefonen låser sig til det første simkort du
sætter i telefonen,
har du prøvet at sætte sonofon kortet i ?

Fra : Vegetaren

Dato : 04-04-04 18:23

Næ det tør jeg ikke men da jeg bruger TDC gør det egentlig ikke noget at
den låser tl dem hvis det er tilfældet

Venlig hilsen / best regards
Vegetaren / Bjarne G
Århus / Denmark
------------------------------

Fra : Per Jensen

Dato : 05-04-04 17:42

Der sker ikke noget ved at sætte sonofon kortet i , den eneste du vil få ud
af det , er at finde ud af om den er sim låst til TDC eller ej.
koden *#0606# fungere ikke, brug i stedet *#06# , tryk info og info , du kan
så udlæse hvilken SW version der er i telefonen, den nyeste frigivet i
danmark er version 10, det er ikke nuligt at se hvilken operatør den er
simlåst til af denne vej.
Har du en variant der slutter på U207 er det muligt du vil få problemer med
opladningen af telefonen..

Fra : Vegetaren

Dato : 05-04-04 20:11

Prøvede at sætte sonofons simkort i, men den meldte om fejl ( manglede
netkode ) eller noget lignende, så jeg bliver på TDC

Venlig hilsen / best regards
Vegetaren / Bjarne G
Århus / Denmark

Fra : MoDeM

Dato : 06-04-04 20:27

Den har nok låst sig til tdc. Så heldigt nok for dig det var dit tdc kort du
satte i første gang og ikke sonofonkortet

Mvh
MoDeM