hjælp til t610
Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 01-04-04 05:16

Hejsa
er der virkelig ingen som kan/vil hjælpe med oplåsning af en t610 hvor jeg
selv har kabelet men mangler et program.
mvh Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 01-04-04 07:55

"Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
> er der virkelig ingen som kan/vil hjælpe med oplåsning af en t610 hvor jeg
> selv har kabelet men mangler et program.
> mvh Morten

Du skriver du selv har kabel.. Er det en dongel? Terminator er min. for at
låse sådan en telefon op. Man kan IKKE låse den op med et alm. datakabel.
Kun hvis du bruger logs og dette er en ret dyr måde at låse den op på..
Dette er sagt før hvis du læser nogle af de ældre tråde igennem... Men siger
det gerne igen.

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 03-04-04 15:40

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

> [...]
> Kun hvis du bruger logs og dette er en ret dyr måde at låse den op på..
> Dette er sagt før hvis du læser nogle af de ældre tråde igennem... Men

ok jeg syntes bare at kunne huske noget om en som kunne kun med kabel men så
må jeg jo den vej og den dongel/terminator koster vel 500.- ik
mvh Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 03-04-04 21:56

> ok jeg syntes bare at kunne huske noget om en som kunne kun med kabel men

> må jeg jo den vej og den dongel/terminator koster vel 500.- ik
> mvh Morten

Jo hvis du ser på www.mobil-butikken.dk er det med software..
Hilsen Dan

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 13-04-04 17:09

<snip>
> ok jeg syntes bare at kunne huske noget om en som kunne kun med kabel men

> må jeg jo den vej og den dongel/terminator koster vel 500.- ik
> mvh Morten
Den koster 10$ + porto i udlandet.
Jeg har givet ialt 25$ for min.
Jeg mener bare at de har indført noget gaz med at man skal købe for 100$ nu,
men det må du selv lige prøve at læse dig frem til
http://www.one-stop-factory.com/

MVH
Morten Lundstrøm

Fra : helloo.dk

Dato : 13-04-04 20:07

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> wrote in message

> [...]
nu,
> men det må du selv lige prøve at læse dig frem til

Så har du alle problemerne med at finde alle flash filerne bagefter samt
diverse programmer.. Hos www.mobil-butikken.dk får du alle flashfilerne samt
alle de relavante programmer sammen med dongelen for de 500,- kr.
Hilsen Dan

Fra : Henrik

Dato : 16-04-04 13:16

> [...]
samt
> alle de relavante programmer sammen med dongelen for de 500,- kr.

kan klare alle nye modeller som T610 - Z600 - T230 OSV.....

vil det sige at det kan bruges til alle modeller Motorola har lavet
efter T610, Z600 og T230 ?

Mvh
Henrik

Fra : helloo.dk

Dato : 16-04-04 22:47

"Henrik" <autophone@cFJERN.dk> wrote in message

> vil det sige at det kan bruges til alle modeller Motorola har lavet
> efter T610, Z600 og T230 ?

Indtil vidre har der kommet opdateringer i samme fart som der er kommet nye
modeller.. Lige nu er der til T610, T630, Z200 og Z600 som er de sidste nye
på det danske marked...
Om der kommer flere opdateringer ved jeg selvfø... ikke noget om.
Hilsen Dan

Fra : Henrik

Dato : 16-04-04 13:17

Rettelse....

erstat Motorola med Sony Ericsson....

Fra : WHaP

Dato : 07-06-04 19:03

der må da være andre butikker der sælger dem, hvor man ikke skal købe store
mængder ?

WHaP