Lasse Hedegaard & helloo.dk
Fra : Peter Matros

Dato : 30-03-04 17:55

Meget kan man sige om jer, men at køre på hinanden er i F.......
gode til. Og nu inden i farer i "sulet" på mig vil jeg gerne give jer en
lille venlig ment opsang.
Jeg aner ikke hvem der i sin tid er skyld i jeres misere, og er for
såvidt også ligeglad, jeg synes bare at som 2 voksne mennesker burde sætte
jer ned og enten snakke sammen over en kop øl, (UPS Det var vist en reklame.
), eller også så skulle i tage og ringe til hinanden. I burde kunne
finde en løsning uden vi andre, som nogle gange skal læse ALLE
meddelelserne, og derved møder jeres mishag, for sæt nu der var et guldkorn
vi kunne bruge.For vi ved jo ALLE at der er nogengange at når nogen har
"meningsudvekslinger" så kan det hænde der kommer et guldkorn.
Samtidigt synes jeg at jeres "debat" gør at man siger til sig selv
at "de to" skal man ikke have tiltro til. Jeg er ikke i tvivl om i kan jeres
kram. Men hvem der har gjort hvad, eller hvornår, eller hvorfor, det er jo
"os andre" uvedkommende.
Men ikke for at bagatellisere jeres problemer. Men kunne vi andre
ikke PÆNT bede jer om at diskutere dem "lokalt"?? Jeg vil vove at påstå at i
burde kunne finde ud af at tale sammen, eller har jeg fået det HELT galt
fat?? I kan jo, trods i ikke er på talefod, fint "kommunikere" her i dette
forum.
Mange Venlige Hilsner fra en abbonent på denne UDEMÆRKEDE
nyhedsgruppe.

Fra : Bribo

Dato : 30-03-04 18:32

Hørt !!

--
Vh Bribo

Fra : helloo.dk

Dato : 30-03-04 20:25

"Bribo" <bribo@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hørt !!

Jeg ved godt at folk er trætte af at læse vores diskutioner her i news. Men
når jeg sender manden en mail, offenliggøre han den bare her alligevel. Men
som du og andre må kunne se prøver jeg virklig at få ham til at stoppe
ligesom jeg selv tager mig i at skrive til ham igen og igen.

Med hensyn til guldkorn. Ja så kommer der ikke nogle fra Lasse da han ikke
deler erfaring med andre da han jo skal tjene penge til sin forretning! Det
som jeg mener han er sur over er at jeg har lavet en masse gratis unlock på
www.helloo.dk samt jeg hjælper gerne folk med hvordan og andre guldkorn
ganske gratis. Jeg har blandt andet haft telefonisk kontakt med mange andre
unlockere som har haft brug for hjælp til enten det ene eller det andet. Og
det giver jeg gerne.

Jeg mener stadig at vi burde alle så sammen og hjælpe hinanden, men det ser
Lasse som monopol på unlock så det er der skudt en hvid pil efter...

Men jeg er her hvis folk har brug for hjælp. Mener selv at jeg kan det der
skal til da jeg har ca 5 år's erfaring inden for unlock. Jeg var med fra
starten.

Håber at dette kan hjælpe jer i at forstå hvorfor Lasse er som han er..
Hilsen Dan

P.S. Hvis Lasse skriver noget her skal jeg nok lade være med at svare...

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-03-04 23:50

Dan skrev:

> [...]
>deler erfaring med andre da han jo skal tjene penge til sin forretning!

Er det et krav, at man skal komme med "guldkorn", når man benytter
usenet? Jeg skriver når jeg har tid og lyst, og i øvrigt kun til dem
jeg har lyst til at skrive til.

>Det som jeg mener han er sur over er at jeg har lavet en masse gratis unlock på
>www.helloo.dk samt jeg hjælper gerne folk med hvordan og andre guldkorn
>ganske gratis.

Hvornår har jeg påstået jeg er sur over det? Du er fantastisk til at
konkludere en hel masse - men hvorfor dog ikke forholde dig til
virkeligheden/sandheden? Jeg lægger kortene på bordet, men du nægter
at se på kortene eller lytte til mig (jeg har tidligere forklaret, at
jeg ikke lyver - men af og til vælger jeg at lade være med at fortælle
nogle ting - men det vil jeg så gerne melde ud). Tingene er i dit
hovedet tilsyneladende KUN efter dit hovede - du har jo stemplet mig
som løgner, og derved er alt jeg siger løgn? - Og sandheden er derfor
det modsatte af hvad jeg siger? Det ligner paranoia!

>Jeg har blandt andet haft telefonisk kontakt med mange andre
>unlockere som har haft brug for hjælp til enten det ene eller det andet. Og
>det giver jeg gerne.

Du kan bruge din tid som du vil, det er ikke et problem for mig. Har
jeg påstået det, eller er det blot igen tale om forhastet konklussion?
Eller er det overhovedet nogen mening med det du skriver?

>Jeg mener stadig at vi burde alle så sammen og hjælpe hinanden, men det ser
>Lasse som monopol på unlock så det er der skudt en hvid pil efter...

Du mener, at grundet dine forhastede konklussioner, så kan gruppen her
ikke være et fungerende forum? Forhindrer jeg folk i at skrive i
gruppen? Nej, jeg beder dog af og til folk om at bruge de rigtige
grupper (når de bruger de forkerte), men der er fx ingen moderatorer
på denne gruppe, så her er du også galt på den.

Du nævner ordet monopol, og jeg vil lige knytte en kommentar til det.
Flere gange har der her i gruppen været snak om prisaftaler, og jeg
har hver gang fortalt, at det er ulovligt. Der har været en del brok
over det (at jeg fortæller hvordan lovgivningen er, hmm...). Jeg er
netop imod monopoler og prisaftaler - folk skal have lov til at vælge,
og det gør de!

>Men jeg er her hvis folk har brug for hjælp. Mener selv at jeg kan det der
>skal til da jeg har ca 5 år's erfaring inden for unlock. Jeg var med fra
>starten.

Wow, jeg synes du har været længere og længere i gang hver gang du
skriver om det. Jeg startede selv (officielt) i marts 2001, og husker
det sådan set som om, at det var en ret enestående/unik forretning jeg
startede. Jeg udelukker ikke at du var i gang (selvom jeg tvivler),
men er blot overbevist om, at hvis jeg var kommet med sådan en
udtalelse som den jeg her kommenterer, så var jeg på et splitsekund
blevet stemplet som en gemen løgnhals.

Tidspunktet for hvornår du startede er hamrende underordnet for mig,
så bid nu ikke mærke i det - det er ikke det det her handler om.

>Håber at dette kan hjælpe jer i at forstå hvorfor Lasse er som han er..

Du, eller andre her i gruppen kender mig ikke som person - og der er
nu ikke meget forklarende i dit indlæg, blot en masse negative
udtalelser.

>P.S. Hvis Lasse skriver noget her skal jeg nok lade være med at svare...

Ja, det er nemt at stikke halen mellem benene.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 31-03-04 03:19

> Forhindrer jeg folk i at skrive i gruppen?

Ja for med alt det lort du lukker ud kan andre ikke komme til.

> Jeg er netop imod monopoler og prisaftaler - folk skal have lov til at
vælge.

Hvorfor så alt det ballade med den der "aftale" du har/havede med Telmore??
Igen en løgn.. enten nu eller før. du bestemmer selv..

> Ja, det er nemt at stikke halen mellem benene.

Fuck dig Lasse.. du kan jo spytte hvor du vil ligge....
Hvis du mener du er voksen og bare så dygtig.. hvorfor så ikke holde nu.. Nu
har du jo haft rigligt tid til at forklare dig til alle.. Syntes du ikke
selv at du burde stoppe.
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-03-04 12:07

Dan skrev:

>Ja for med alt det lort du lukker ud kan andre ikke komme til.

Sikke noget sludder - folk kan skrive hvis de vil, ingen tvivl om det.

>vælge.
>
>Hvorfor så alt det ballade med den der "aftale" du har/havede med Telmore??
>Igen en løgn.. enten nu eller før. du bestemmer selv..

Suk, du kender tilsyneladende ikke ordenes betydninger. Monopoler og
prisaftaler har intet med den aftale jeg (stadig) har med Telmore. Der
er tale om en forretningsaftale mellem to firmaer, sådanne aftaler er
altså ikke helt unormale!

Hvis jeg fik trykt en stor plakat som reklame, skulle jeg så også
nævne alle konkurrenterne? Nej, vel?

Så blev også DEN anklage afkræftet.

>Fuck dig Lasse.. du kan jo spytte hvor du vil ligge....

Din "argumenation" kommer du ikke langt med.

>Hvis du mener du er voksen og bare så dygtig..

Jeg synes du sagde, at du ville "opføre dig pænt", men det virker
ærlig talt som om du er godt og grundigt ophidset. Det ligner en
ordentlig omgang tilsvining, det er da ikke ligefrem "god opførsel".

>hvorfor så ikke holde nu.. Nu
>har du jo haft rigligt tid til at forklare dig til alle.. Syntes du ikke
>selv at du burde stoppe.

Du har fortalt, at du gerne "ville være venner" (eller i det mindste
"stifte fred", selvom jeg hverken ser dette som krig eller fred - blot
debat, selvom svarene fra din side oftest ikke er særlig konstruktive,
men blot ren tilsvining), og jeg forklarer dig, at sådan fungerer
verden ikke - igen kan jeg henvise til "historien" om "manden med
guldfisken".

Så længe anklagerne hænger i luften, så har jeg svært at få øje på din
seriøsitet, og selvom du skulle ende med at undskylde og trække ordene
til dig, så tror jeg ikke min opfattelse ville blive ændret særlig
meget, det er simpelthen for sent. Nu nævnte du selv ord som "mand" og
"voksen", og jeg ville mene, at du burde gøre det, netop af disse
grunde.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : Olsen

Dato : 31-03-04 12:46

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> P.S. Hvis Lasse skriver noget her skal jeg nok lade være med at svare...

Men det kunne du jo heller ikke overholde, så du er jo fuld af løgn !
/ steff

Fra : helloo.dk

Dato : 31-03-04 18:12

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Men det kunne du jo heller ikke overholde, så du er jo fuld af løgn !

Ja beklager.. men den mand brænder mig af...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-03-04 00:00

Peter Matros skrev:

> Meget kan man sige om jer, men at køre på hinanden er i F.......
>gode til.

Jeg "kører" ikke på nogen, selvom jeg tror at Dan (og åbenbart andre)
opfatter det sådan. Prøv at læse mine indlæg med nypudsede briller
(eller som om, at det var en anden end mig der havde skrevet dem).

>Og nu inden i farer i "sulet" på mig vil jeg gerne give jer en
>lille venlig ment opsang.

Jeg farer ikke i sulet på nogen. Jeg læser, fortolker og tilbagemelder
(hvis der er noget at tilbagemelde).

> Jeg aner ikke hvem der i sin tid er skyld i jeres misere, og er for
>såvidt også ligeglad, jeg synes bare at som 2 voksne mennesker burde sætte
>jer ned og enten snakke sammen over en kop øl,

Vi bor i hver sin ende af landet, så den bliver svær. Desuden har jeg
nu ikke noget ønske om det, selvom jeg nu kunne håbe på, at Dan ville
forstå noget mere, hvis det var over sådan en kop øl (altså i den
virkelige verden). Som jeg ser det, så har Dan stemplet mig som en
gemen bavian, der er fuld af løgn - og er ophidset hele tiden. Jeg er
nu helt nede på jorden, er bare ærgerlig over de falske anklager jeg
gang på gang får smidt efter mig. Helt ærligt, så har jeg overvejen at
tage kontakt til min advokat, men det er også så meget at gøre ud af
det. Jeg kan dog forstå, at Dan ødelægger min forretning en smule ved
det, så overvejelserne ligger da stadig i luften.

En lille forklaring på det med at jeg får ødelagt forretningen:
1) Der kommer negative tilbagemeldinger (som Peters fx) på disse
indlæg, som udspringer af Dans falske anklager.
2) Anklagerne i sig selv udgør også noget, specielt hvis jeg lod dem
stå ukommenteret hen. Det kan opfattes som stiletiende samtykke, bl.a.
derfor besvarer jeg indlæggene - for at afkræfte.

> [...]

>vi kunne bruge.For vi ved jo ALLE at der er nogengange at når nogen har
>"meningsudvekslinger" så kan det hænde der kommer et guldkorn.

Dine udtalelser er modsigende synes jeg? Missede jeg noget?

> Samtidigt synes jeg at jeres "debat" gør at man siger til sig selv
>at "de to" skal man ikke have tiltro til.

Jeg er da lidt ærgerlig over, hvis jeg sender det indtryk til dig, men
sådan er det så bare. Jeg har fået adskillige tilbagemeldinger om det
modsatte (også af folk der ikke har skrevet her på usenet, da de ikke
orker Dans konklussioner om det ene og det andet).

>Jeg er ikke i tvivl om i kan jeres
>kram. Men hvem der har gjort hvad, eller hvornår, eller hvorfor, det er jo
>"os andre" uvedkommende.

Du har sådan set ret, men jeg vil ikke lade Dans falske anklager stå
ukommenteret hen, igen, det kan opfattes som stiltiende samtykke. Jeg
har ikke noget at skjule i den forbindelse, og fortæller derfor
hvordan tingene hænger sammen. Sandheden er så ofte ilde hørt.

> [...]
>fat?? I kan jo, trods i ikke er på talefod, fint "kommunikere" her i dette

Igen, det handler (for mig) om det stiltiende samtykke (eller rettere,
det modsatte).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 31-03-04 03:11

> [...]
> stå ukommenteret hen. Det kan opfattes som stiletiende samtykke, bl.a.
> derfor besvarer jeg indlæggene - for at afkræfte.

Nu må du sku snart bestemme dig... Først siger du at dine kunder er familien
hansen og ikke kunder her i usernet.. bagefter siger du at jeg ødelægger din
forretning..
Du er sku fuld af løgn.....
Hilsen Dan

Fra : Per Sørensen

Dato : 31-03-04 06:35

Hold nu op i to, i ødelægger vist mere for hinanden end i regner med, hvis i
bliver ved med dette?

Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk
\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : helloo.dk

Dato : 31-03-04 10:19

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> wrote in message
> Hold nu op i to, i ødelægger vist mere for hinanden end i regner med, hvis
> bliver ved med dette?

Jeg forsøger jo konstant at få ham til at holde. men som du kan læse er han
jo total ligeglad med hvad jeg skriver... Jeg har forsøgt at være venlig,
det hjalp ikke. Jeg har forsøgt at forklare han sitioationen, det hjalp
heller ikke.. Intet hjælper ud over at give ham ret. Og det vil jeg ikke...
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-03-04 12:19

Dan skrev:

>Jeg forsøger jo konstant at få ham til at holde.

Jeg forsøger jo konstant at få dig til at forstå hvordan tingene
hænger sammen. Du kommer med en masse falske anklager, det vil jeg
gerne have dig til at holde op med.

>men som du kan læse er han jo total ligeglad med hvad jeg skriver...

Jeg reagerer da på det. Jeg kan oftest ikke følge dig, og slet ikke
når du går over til ganske enkel tilsvining - det har jeg fortalt dig,
at du ikke kommer lang med.

>Jeg har forsøgt at være venlig, det hjalp ikke.

Det er et skridt i den rigtige retning! Du har åbenbart taget skridtet
tilbage igen, for din "pæne opførsel" varede ikke mange indlæg.

>Jeg har forsøgt at forklare han sitioationen, det hjalp heller ikke..

Tilsvining og forklaring betyder ikke det samme! Jeg har prøvet at
forklare dig, at de påstande du kommer om mig ikke er sande. Du er dog
af den overbevisning, at alt hvad jeg siger er løgn, derfor så kan du
jo ikke bruge den oplysning til andet end, ja - at sige at jeg endnu
engang lyver. Den bider sig selv i halen, Dan - og jeg kan ikke i min
vildeste fantasi forestille mig, at du inderst inde mener den holder.
Jeg tror simpelthen det handler om din "hidsighed" omkring mig. Jeg
har flere gange foreslået at prøve at glemme det er mig der skriver
indlægget, og prøve at læse det med nye briller. Jeg kan forestille
mig det er svært, men prøv nu at forstå, at formålet med mine indlæg
her primært er, at få stoppe de falske anklager du kaster efter mig
igen og igen - som der ikke på nogen måde er hold i.

>Intet hjælper ud over at give ham ret. Og det vil jeg ikke...

Det er her problemet ligger, - din skråsikkerhed (problemet gøres så i
øvrigt større af, at du jo tager fejl). Du vil åbenbart på ingen måde
give dig. Jeg erkender gerne når jeg har taget fejl, men sjovt nok, så
ved jeg at de falske anklager du kommer med er falske. Du har _HØRT_
det ene og det andet, og _VED_ derfor pludselig en masse (ikke kun det
du har hørt, men også en masse ting som du konkluderer lynende
hurtigt) - men disse ting er helt hen i skoven.

Du kan vende den om og sige at JEG er skråsikker. Og dælme ja, jeg er
skråsikker om de ting der omhandler mig - jeg VED hvordan tingene
forholder sig, du har _HØRT_ det ene og det andet, og konkluderer en
masse heraf, og postulerer det er sandheden. DET er problemet!
Problemet er også, at du tilsyneladende på ingen måde kan se at det er
forkert (eller i hvert fald indrømme det, og beklage).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-03-04 12:09

Dan skrev:

>Nu må du sku snart bestemme dig... Først siger du at dine kunder er familien
>hansen og ikke kunder her i usernet.. bagefter siger du at jeg ødelægger din
>forretning..

Det ene udelukker da ikke det andet. Selvfølgelig har jeg kunder der
benytter usenet, men størstedelen af mine kunder bruger ikke usenet
(usenet er jo altså ikke særlig udbredt hos den brede del af
befolkningen).

I øvrigt kan "ødelæggelse af forretningen" også blot bestå I at give
den et dårligt rygte - hvilket du jo gang på gang prøver på. Jeg
sørger for ikke at lade disse rygter/anklager stå ukommenteret hen, så
jeg ikke laver stiltiende samtykke, men derimod tager "sagen" op, og
fortæller hvordan tingene hænger sammen - så kan folk se, at du er
galt på den.

>Du er sku fuld af løgn.....

Jeg har også lige afkræftet denne anklage.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : Henning S Christians~

Dato : 31-03-04 14:35

> [...]

> fortæller hvordan tingene hænger sammen - så kan folk se, at du er
> galt på den.

> Jeg har også lige afkræftet denne anklage.

mon ikke en vis herre "Lasse Hedegaard"
skulle læse hvad denne gruppe er beregnet til - ham som altid er flink med
at hjælpe folk over i de rette grupper

"PLONK"

Fra : Th Frydensberg

Dato : 31-03-04 16:20