Hjælp til tornado box
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 29-03-04 20:35

Nogen der har nogle ppm & mcu filer til denne skide box.
Det er for længe siden jeg har leget med det her, og da jeg nu har fået mig
en tornado box, mangler jeg disse filer for at kunne redde 3 gamle 3310ér.

HJÆÆÆÆLP

--
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 29-03-04 23:43

Prøv at lede på de medfølgende CDér eller download fra Tornado´s software
side.

Claus

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-03-04 07:12