Nokia 3200 unlock
Fra : Steen Jensen

Dato : 27-03-04 02:10

Hej

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe min datter med en kode til en Nokia
3200 selskabet er orange og imei nr er 352942007588236

På forhånd mange tak

Fra : salgauktion.dk

Dato : 27-03-04 02:43

du kan prøve med den her #pw+225275656344474+7#

www.salgauktion.dk hjemmesiden
www.salgauktion.dk/auktion gratis auktion

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-03-04 07:27

Tak for det men det ser ikke ud til at virke. Har man et begrænset antal
forsøg ? jeg fik en kode af en anden og da jeg tastede den skrev den forkert
kode men denne gang skrev den bare med det samme telefon begrænsning slået
til og ikke noget med forkert kode.

Mvh Steen Jensen

Fra : helloo.dk

Dato : 27-03-04 08:35

"Steen Jensen" <steen-jensen@nospam.dk> wrote in message
> [...]
forkert
> kode men denne gang skrev den bare med det samme telefon begrænsning slået

Er du sikker på den ikke skrev begrænsning slået Fra???? Det plejer den at
sige...
Ellers kan du altid låse din Nokia telefon op Gratis på www.helloo.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : DaaN

Dato : 27-03-04 09:26

helloo.dk skrev:
> [...]
>
> forkert

> Er du sikker på den ikke skrev begrænsning slået Fra???? Det plejer den at

Det er så KUN Nokia, du kan få låst op Gratis der inde .. Men da du har
en Nokia, Så er det jo Iorden jo =)
- DaaN

Fra : helloo.dk

Dato : 27-03-04 23:08

"DaaN" <Work_boy3@ofir.dk> wrote in message

> Det er så KUN Nokia, du kan få låst op Gratis der inde .. Men da du har
> en Nokia, Så er det jo Iorden jo =)
> - DaaN

Nej det er nu ikke helt rigtigt.. Du kan også låse Gratis op din
Panasonic GD55
Siemens ST55
Siemens CL50
LG (diverse typer)

Hilsen Dan

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-03-04 19:20

Ja det er jeg men problemet er jo nok at der er prøvet på at låse den op
mere end 5 gange. Så nu mangler jeg en der kan låse den op i nærheden af
Horsens. Det kan vel ikke gøres med en kode efter de 5 forsøg? så er det vel
kun ved hjælp af datakabel man kan?

Mvh Steen Jensen

Fra : helloo.dk

Dato : 29-03-04 21:30

> [...]
> mere end 5 gange. Så nu mangler jeg en der kan låse den op i nærheden af
> Horsens. Det kan vel ikke gøres med en kode efter de 5 forsøg? så er det

Efter 5 forsøg skal der kabel på...
Se efter på www.dkunlock.dk for at finde en unlocker..
Hilsen Dan