Hvorfor kan Telia ikke unlocke min mobil?
Fra : CLM

Dato : 23-03-04 21:01

Hej

I dag har jeg snakket med Telia som gav mig 4 koder over telefonen men ingen
af dem virkede. Er det ikke lidt mistænkeligt at de ikke kan give mig en
unlock kode der virker? Jeg har haft tlf i over 6 mdr. og IMEI nr. mv. var
helt korrekt.
Problemet er at nu har jeg kun et forsøg mere til at få den åbnet og hvis
det ikke virker låser den helt, derfor tør jeg næsten ikke prøve igen selv.
Telia foreslog at jeg sendte den over til dem, men hvor fedt er det at jeg
skal undvære telefonen i et par uger (med deres normale sagsbehandling)

Men har I prøvet det samme, og hvad gjorde I?

Mvh
Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 21:14

CLM skrev:

>Men har I prøvet det samme, og hvad gjorde I?

Hvilken telefon er der tale om, og hvilke koder fik du?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : CLM

Dato : 23-03-04 21:58

> Hvilken telefon er der tale om, og hvilke koder fik du?

Nokia 6610 Jeg kan ikke huske koderne, hun læste dem op for mig i tlf og jeg
tastede dem ind med det samme. Hun sagde at sådan var det nogen gange, altså
at de ikke kunne unlocke med de alm. koder.

Mvh
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 10:05

"CLM" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
altså
> at de ikke kunne unlocke med de alm. koder.

Pjat med hende!
Prøv at sætte et andet kort i din telefon, den er sikkert ikke låst!

Helmut Lotti

Fra : CLM

Dato : 24-03-04 11:06

> Pjat med hende!
> Prøv at sætte et andet kort i din telefon, den er sikkert ikke låst!

Og det var den så heller ikke - føler mig lidt dum lige nu, for jeg har
brugt en del tid på at finde ud af hvad der var galt
Man kan sige at Telia virkelig har dummet sig i den handel de lavede mig for
præcis 6 mdr siden. Jeg gik med til at forlænge mig abbonement (og dermed
binding til Telia) med 6 mdr. mod at få tilskud til min 6610, prisen blev
dermed 1199. 5 dage efter jeg havde fået telefonen fandt jeg ud af at Telia
tilbyder kunder der truer med at flytte et rigtigt godt abb der ligner
Telmores 100% bare med en månedlig regning. Jeg tænkte at jeg skulle prøve
at ringe og høre til det. Det viser sig at Telia har glemt at registrere
forlængelsen og dermed får jeg med det samme tilbudt det gode "gratis" abb.
Det tager jeg imod og da jeg brokker mig over de 100 kr. de skulle have i
oprettelse, så sletter de også dem. Nu viser det sig at min nye tlf heller
ikke var låst til Telia. Jeg kunne altså have skiftet udbyder 5 dage efter
jeg fik min nye tlf uden at det har kostet mig en krone Mærkeligt at de
ikke rigtigt kan tjene penge hos Telia.
Men noget har de da fat i, for jeg gider jo ikke skifte når jeg har fået det
gode abb.

Mvh
Carsten

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 24-03-04 11:05

Ja, eller gå ind på http://www.hello.dk og hent selv din unlock software...

I øvrigt hvor i landet, du kan godt løne en telefon hvis det nu skulle gå
helt galt med
din Nokia 6610, men du skal så selv afhente den i Sønderborg.

/ Qbic

Fra : CLM

Dato : 24-03-04 12:21

> I øvrigt hvor i landet, du kan godt løne en telefon hvis det nu skulle gå
> helt galt med
> din Nokia 6610, men du skal så selv afhente den i Sønderborg.

Tak for tilbuddet. Vores indlæg har krydset hinanden, så du kunne jo ikke
vide at problemet er løst. Nu skal jeg overveje om jeg skal have solgt min
6610. den fejler intet og er den perfekte telefon for mig, MEEEEEEEN er man
en rigtig mand skal man jo have noget nyt elektronik engang i mellem Af
en eller anden grund forstå min kæreste mig ikke.

Mvh
Carsten