SIM-lock på 3310?!
Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-04-04 16:58

Hej i gruppen!

Min kæreste har en 3310, som hidtil har kørt på Sonofon. Det er en
firmatelefon, og nu har firmaet besluttet at skifte operatør til TDC.
Hun fik besked på at opgive telefonens EMEI-nummer, så firmaet kunne
få en lås-op-kode af Sonofon. Nu påstår Sonofon først at de ikke
kender nummeret, og efter gentagen henvendelse siger de nu, at
telefonen ikke er låst.
Men den æder hverken det nye SIM-kort hun har fået udleveret eller
vores private TELMORE-kort.
Hvad gør man så?!
Jeg ved godt at det er firmaets problem, men hvad hvis det nu havde
været vores egen?
Findes der en "universalkode" man kan prøve?

Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 17:01

> [...]
> få en lås-op-kode af Sonofon. Nu påstår Sonofon først at de ikke
> kender nummeret, og efter gentagen henvendelse siger de nu, at

Underligt - er den købt ved SONOFON må de jo bestemt kende til den, men ikke
alle 3310'ere er solgt med SIM-lås.

> Men den æder hverken det nye SIM-kort hun har fået udleveret eller
> vores private TELMORE-kort.

Hvad skriver telefonen helt præcist ved hvert enkelt SIM-kort (udover at den
ikke æder det)?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : J & P

Dato : 27-04-04 21:10

> Hvad skriver telefonen helt præcist ved hvert enkelt SIM-kort (udover at
den
> ikke æder det)?

Den skriver "SIM-kort ikke accepteret" både med det nye TDC-kort og med et
TELMORE-kort (men det kører jo osse på TDC's net)

--
Hilsen Jakob

Fra : Th Frydensberg

Dato : 27-04-04 17:28

"Jakob Griffel (slet U7G83)" wrote:

> Hej i gruppen!

> Findes der en "universalkode" man kan prøve?
hej
prøv http://www.helloo.dk/ under gratis unlock
/th

Fra : J & P

Dato : 27-04-04 21:19

> prøv http://www.helloo.dk/ under gratis unlock

Tusind tak for det link. Det virkede, og telefonen er nu låst op... Det er
jo for nemt...

Tak igen!

--
Hilsen Jakob