firmware til motorola a920
Fra : Kim Schulz

Dato : 19-04-04 09:53

Fra : Thunder

Dato : 19-04-04 22:05

www.gerolix.at under download. Jeg har dog stadig ikke fået PST 6.7
programmet til at virke da det åbenbart ikke virker med dansk XP. Der kommer
nogle fejl under installationen om at XP er en anden sprogversion og derfor
er der nogle sprogopdateringer der ikke kan installeres. Jeg mener at det er
derfor at programmet ikke kan finde A920 på USB porten.
Alle drivere er til rådighed også P2K driverne.

Jeg er ikke helt sikker på hvilken sprogversion det er der ligger der. Så
vær sikker på det før du bruger filerne. Og du skal også være opmærksom på
at 3 fralægger sig alt ansvar + garanti hvis du bruger en anden sprogversion
end den danske.

Der har også været nogle enkelte fejl med de nyere versioner af filerne.
Nogle brugere har haftet problem med at modtage kald efter opgradering, dvs.
telefonen ringer men tasterne virker ikke. Der er ikke meldt nogen fejl om
at tasterne ikke skulle virke ved at man selv ringer op, faktisk er der en
der har fortelt mig at dette virker fint.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Thunder

Dato : 21-04-04 17:58

30.80.15 er en tysk/østrisk sprog version. Den vil ikke hjælpe. 21.58.01
skulle være engelsk. Den danske kommer i slutningen af denne måned.
Installation af 3. parts programmer virker, Bluetoth virker, dog er IR ikke
slået til , hvilket er noget lort, og bliver det først i en senere version
som man skal betale for.
I Australien er både IR og Bluetoth slået til og opgraderingen er gratis. +
at kunderne får en gratis CD med Desktop suite 1.2.

Jeg vil næsten opfordre alle der har en A920 gennem 3 til at kontakte dem og
forlange at få en Firmware hvor alt er slået til + at den skal være gratis.

Med venlig hilsen

Jan Johansson