Gratis mobiltelefoni?
Fra : Lars

Dato : 19-04-04 09:38

Nogen der har brugt tiden på ringe gratis med Sonofon?

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=198539&bcat=700&ecat=799&keepcat=n

--
Lars

Fra : H.S.

Dato : 19-04-04 12:29

"Lars" <lars@lars.invalid> skrev i en meddelelse
> Nogen der har brugt tiden på ringe gratis med Sonofon?

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=198539&bcat=700&ecat=799&keepcat=n

hmm vi er jo inde i noget jura - men der er noget der hedder 'ond tro' - og
det må da være tilfælde her

Fra : Fischer

Dato : 19-04-04 12:40

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=198539&bcat=700&ecat=799&keepcat=n

> hmm vi er jo inde i noget jura - men der er noget der hedder
> 'ond tro' - og det må da være tilfælde her

Jo, mon ikke!
Men der skal jo nok et vist beløb til før at sådan en sag kan forfølges.

*Fischer

Fra : Lars

Dato : 19-04-04 15:43

On Mon, 19 Apr 2004 13:28:48 +0200, "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk>
wrote:

> [...]
>
>hmm vi er jo inde i noget jura - men der er noget der hedder 'ond tro' - og

Det vil jeg nu også mene. Har hørt at CBB kunder også har kunnet ringe
gratis. Der må da være nogen der får et økonomisk smæk over fingrene.
Enten kunden eller mobilselskabet.

--
Lars