Sende spil til T630 via Bluetooth..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 15-04-04 19:10

Hejsa,

Jeg bruger 'floAt's Mobile Agent' til at overføre Themes, Midi og billeder
via Bluetooth... Det fungerer skide godt. Men når jeg prøver med .jar (Java
programmer/spil), så siger telefonen 'invalid application', efter den har
modtaget den..? Hvad går galt? Kan man ikke det?

Hvis ikke, findes der så andre muligheder for at overføre Java ting til T630
via Bluetooth..?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-04-04 00:28

[ B@CHFiRE ] skrev :
> [...]
> modtaget den..? Hvad går galt? Kan man ikke det?
>
> Hvis ikke, findes der så andre muligheder for at overføre Java ting til

Jeg bruger bare Send to Bluetooth og så smutter det automatisk ned i
telefonen (T610).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 17-04-04 10:49

> Jeg bruger bare Send to Bluetooth og så
> smutter det automatisk ned i telefonen (T610).

Wow, virker også ved T630, har jeg lige fundet ud af.. Tænk at det kunne
være så simpelt! Mange tusind tak!