Hvad medfølger en Nokia 6230?
Fra : Tonny Jensen

Dato : 14-04-04 20:59

Hejsa
Jeg har lige bestilt sådan en, og samtidig med det et 128mb MMC kort.
Hvad følger med i pakken når jeg modtager den? Datakabel? Headset? Findes
der et billede/link af de dele der følger med?
Mvh
Tonny

Fra : phk

Dato : 14-04-04 22:47

"Tonny Jensen" <tonny@REMOVEbadazz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad følger med i pakken når jeg modtager den? Datakabel? Headset? Findes
> der et billede/link af de dele der følger med?

Ingen datakabel. Headset er der. Det gør der nok, jeg ved bare ikke hvor ;)

Datakabel .... der er BT på den, så er det vel stort set unødvendigt?

--
Per, Esbjerg

Fra : Dan Christensen

Dato : 17-04-04 17:19

Er der ikke noget med at man højst kan have et 32 mb kort i den?? Eller er
jeg helt galt på den? Nogen der ved det?

Mvh. Dan.

Fra : Tonny Jensen

Dato : 17-04-04 18:55

"Dan Christensen" <danchristensen@mail.dk> wrote in message
> Er der ikke noget med at man højst kan have et 32 mb kort i den?? Eller er
> jeg helt galt på den? Nogen der ved det?
>
> Mvh. Dan.
Ja jeg har læst mange steder at den kan tage op til 256MB kort, selvom nokia
skriver 32mb max. Det vil vise sig når jeg får kortet. Jeg skal dælme også
have mig et datakabel for overførsel af MP3 via IR er ligesom at bruge
offentlig transport i jylland...

Fra : phk

Dato : 19-04-04 18:13

> [...]
> Jeg skal dælme også
> have mig et datakabel for overførsel af MP3 via IR er ligesom at bruge

Hvad koster et datakabel?
Hvor skal det forbindes - USB?

--
Per, Esbjerg

Fra : Tonny Jensen

Dato : 19-04-04 20:51

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Hvad koster et datakabel?
> Hvor skal det forbindes - USB?
>

> --
> Per, Esbjerg

Hejsa.
Både telefon og datakabel er et firma gode.
Datakablet går jeg ud fra er til USB