Nokia 6230 eller SonyEricsson T630 ???
Fra : Dan Christensen

Dato : 12-04-04 16:12

Hej,

Hvordan klarer en Nokia 6230 sig i forhold til en SonyEricsson T630??
Hvad skal jeg vælge? :)
Hvor god er MP3 afspilleren i 6230'eren?

Mvh. Dan Christensen.

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 12-04-04 18:27

Der en online demo på nokia.com af funktonerne i maskinen. Den er brugbar -
og funktionel - hakker ikke ( som min afspiller har gjort tidligere i Nokia
6600, og alene højttaleren i 6230 kan bruges som output på kontoret uden
problemer - og kollegaerne vil stadig komme ind og bede dig skrue ned

Femming D.

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-04-04 21:40

Flemming Nielsen (2860) wrote:
> [...]
> tidligere i Nokia 6600, og alene højttaleren i 6230 kan bruges som
> output på kontoret uden problemer - og kollegaerne vil stadig komme

Yepper, og så er Nokia 100 gange hurtigere i menuerne end ericsson! Også
når man skriver sms!

Man skulle jo tro sådan en SE T610 var en gammel ATARI!

MVH Mads Stetter

Fra : mullerman

Dato : 12-04-04 22:10

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Yepper, og så er Nokia 100 gange hurtigere i menuerne end ericsson! Også
> når man skriver sms!
>
> Man skulle jo tro sådan en SE T610 var en gammel ATARI!

Nu er der jo tale om t630 og den er væsentlig hurtigere en t610, og jeg
ville til en hver tid vælge SE frem for Nokia...

Martin

Fra : John

Dato : 12-04-04 23:01

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Flemming Nielsen (2860) wrote:

*SNIP*

> Yepper, og så er Nokia 100 gange hurtigere i menuerne end ericsson! Også
> når man skriver sms!

Ja, og Nokia er typisk 100 gange mere fejlfyldte end Sony/Ericsson.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=1305

Har selv en T610 og jeg syntes nu ikke den er specielt langsom - og så
slukker den ikke i tide om utide, som mine to tidligere Nokia-modeller
gjorde - T610 er klart mere stabil end Nokia.

T630 er stort set bygget op på samme måde som T630. Den har dog en bedre
skærm og er hurtigere i menuerne.

Mvh

John

Fra : KC

Dato : 13-04-04 09:41

"John" <jk7410@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> T630 er stort set bygget op på samme måde som T630. Den har dog en bedre
> skærm og er hurtigere i menuerne.

Hmm det var da heldigt - så er de altså nogenlunde ens *gg*

Sorry kunne ikke lade være

mvh

KC

* N6610