N6600 problem
Fra : 6400 Anders

Dato : 10-04-04 05:27

Hejsa

Jeg er ejer af en Nokia 6600, men der er noget der undre mig ved den. Det er
dens batteriforbrug, som er extremt stort.

Efter en fuld opladning, kan den holde strøm i ca. 4 dage. Jeg snakker ikke
ret meget, sender ikke noget billeder eller SMS'er/MMS'er.

Telefonen er tændt i alle døgnets 24 timer.

Hvad kan der være galt ??

Mvh
6400 Anders

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 08:49

6400 Anders skrev:
> [...]
> ret meget, sender ikke noget billeder eller SMS'er/MMS'er.
>
> Telefonen er tændt i alle døgnets 24 timer.

Her Prøv det her :
Half Rate Mode (HFR):
Denne funktion gør tale- og modtagerforholdene ringere.
Hvis du bruger din mobiltelefon i områder med god dækning, kan du bruge
HFR til at sænke batteriets strømforbrug med ca. 30%.
Aktiver: Indtast koden *4720#
Deaktiver: Indtast koden #4720#

Fra : 6400 Anders

Dato : 10-04-04 09:00

Til DaaN

Hvor skal eg aktivere dette henne ??

Mvh
6400 Anders

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 09:04

6400 Anders skrev:

> Til DaaN
>
> Hvor skal eg aktivere dette henne ??
>
> Mvh
> 6400 Anders

Bare ude i "Skrivebordet" .. Hvis du forstår.. ude ved dit operatør logo ..

Fra : 6400 Anders

Dato : 10-04-04 09:13

Det kan den (telefonen) ikke finde ud af...
- Eller er det mig der ikke kan finde ud af det..

Mvh
6400 Anders

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 09:18

6400 Anders skrev:

> Det kan den (telefonen) ikke finde ud af...
> - Eller er det mig der ikke kan finde ud af det..
>
> Mvh
> 6400 Anders

Hmm .. Jo det skulle den sku gerne kunne .. Det skal stå bokstavs
korrekt.. Det jeg skrev før til dig, skal være 100% edentisk med det du
skriver på din mobil.
Hjælp til indtastning:
p: tryk på * 3 gange - w: tryk på * 4 gange - +: tryk på * 2 gange

Fra : 6400 Anders

Dato : 10-04-04 09:30

Det blev jeg ikke ret meget klogere af....
- Jeg prøver at kontakte en telebutik...

mvh
6400 Anders

Fra : Jochke

Dato : 10-04-04 12:02

"6400 Anders" <anfo@stofanet.dk> wrote in message
> Det blev jeg ikke ret meget klogere af....
> - Jeg prøver at kontakte en telebutik...

Det bliver du ikke klogere af. For den kode virker ikke på en 6600. Jeg har
lige testet det på min egen, og det virker ikke. Samtidig har jeg prøvet det
på min 6310i, og der virker det.

/Jochke

Fra : DaaN

Dato : 10-04-04 12:40

6400 Anders skrev:
> Det blev jeg ikke ret meget klogere af....
> - Jeg prøver at kontakte en telebutik...
>
> mvh
> 6400 Anders

Oki Doki =) Prøv at gå ned i din Nærmeste Telebutik så.. eller Fona..
merlin.. osv.. =) Det er heller ikke enmt hvis man ikke lige ved hvordan
man trykker tingene ind.. =) Held oG Lykke =)
- DaaN

Fra : Anders Lund

Dato : 10-04-04 19:02

6400 Anders wrote:
> Jeg er ejer af en Nokia 6600, men der er noget der undre mig ved den. Det er
> dens batteriforbrug, som er extremt stort.

Du har ikke Bluetooth sat til hele tiden, vel?

> Efter en fuld opladning, kan den holde strøm i ca. 4 dage. Jeg snakker ikke
> ret meget, sender ikke noget billeder eller SMS'er/MMS'er.

Det oplevede jeg også i starten da jeg havde fået min telefon. Uden at
være sikker, så tror jeg godt at telefonen kan "glemme" at slukke for
kameraet, hvis man ikke selv afslutter kamerafunktionen. For at se
hvilke programmer du har åbne kan du holde menu-tasten nede... så kan du
evt. lukke de programmer som du ikke har brug for.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk