Software i T610
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-04-04 00:51

Hej i gruppen.

Er det muligt at se hvor "gammel" software er i en T610, Har lige købt en
brugt og vil checke om der er opdateret noget i softwaren.

Hvad hedder den nyeste software til den.

Og kan man selv opdatere software eller skal den på værksted

mvh haug

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-04-04 09:35

Johnny Haugaard skrev :
> [...]
>
> Hvad hedder den nyeste software til den.
>
> Og kan man selv opdatere software eller skal den på værksted

Ja søg i gruppen på Software og T610 og find

> * < < * < * (Joystick bevægelser og stjerner)

Min hedder R3C002 prgCXC12-5567_EU_3 og en hel masse mere.
Om det er den nyeste ved jeg ikke, men R3 betyder Revision 3

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : e-teori

Dato : 10-04-04 10:45

On Sat, 10 Apr 2004 10:35:29 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

>Ja søg i gruppen på Software og T610 og find

>Min hedder R3C002 prgCXC12-5567_EU_3 og en hel masse mere.
>Om det er den nyeste ved jeg ikke, men R3 betyder Revision 3

Fik min T610 opdateret i januar til følgende version:
R4C003 prgCXC12-5567_EU_3

Just my 0.02€'s worth...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-04-04 13:07

> Fik min T610 opdateret i januar til følgende version:
> R4C003 prgCXC12-5567_EU_3
>
> Just my 0.02?'s worth...

A lot...

Fint nok, men hvad mon så din kan som min ikke kan eller gør forkert ?
Anybody!!
Når man får opdateret firmwaren slettes så indholdet af telefonnumre og egne
teamer, billeder mv ?