IR porten
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-04-04 10:43

Jeg har problemer med at sende over IR porten.
Min SE T610 sender fint og en anden T610 modtager ligeledes fint. Men skal
jeg sende til en Nokia 6610 får jeg beskeden Ingen enhed fundet.

Jeg holder telefonernes top mod hinanden med ca 3 cm afstand og det virker
jo ved T610-T610.

Taler Ericsson og Nokia ikke samme "sprog" ?
Eller hvad kan jeg gøre anderledes?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : Lars B Madsen

Dato : 08-04-04 21:40

Mit bud ville være at de ikke kan snakke sammen.. Men du kan jo eventuelt
afprøve det ved at sætte din N6610 foran en bærbar computer og se om der
sker noget..

--
Madsen - SZR 660

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-04-04 21:53

Lars B Madsen skrev :
> Mit bud ville være at de ikke kan snakke sammen.. Men du kan jo eventuelt
> afprøve det ved at sætte din N6610 foran en bærbar computer og se om der
> sker noget..

Tak for ideen, men..
2 minuser ved det - det er ikke min 6610 og jeg har ikke en bærbar
Jeg har en T610 og min veninde en 6610 og jeg vil gerne sende nogle billeder
over i hendes telefon (og bruger pt MMS).

Men hvis min kan snakke med en bærbar (det kan den) og en 6610 også kan, mon
så de snakker samme sprog ?

Fra : Per Olsen

Dato : 09-04-04 12:18

> [...]
> jo ved T610-T610.
>
> Taler Ericsson og Nokia ikke samme "sprog" ?

Problemet er at Nokia generelt ikke er særligt kompatibelt med noget,
hverken I/R eller BT.
Ericsson, Sony Ericsson og Siemens og PC'er taler derimod meget
godt sammen.
Pe®=s1

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-04-04 12:44

Per Olsen skrev :

> Problemet er at Nokia generelt ikke er særligt kompatibelt med noget,
> hverken I/R eller BT.
> Ericsson, Sony Ericsson og Siemens og PC'er taler derimod meget
> godt sammen.

Øv K!

Takker