Tanke Telmore med Nordea.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-04-04 12:45

Hej

Har pludselig fået problemer med at tanke min Telmore-konto med Nordea. Jeg
får besked om at jeg skal slå cookies til i min browser - men det forstår
jeg ikke, for det har virket - og jeg har ikke (er jeg (næsten) 100 % sikker
på) ændret noget siden det har virket...

Jeg har også prøvet at følge vejledningen på Telmores side, ved at tillade
den side som de skriver, og ved at sætte sikkerheden helt lavt.

Der udover har jeg prøvet at slå firewall og popupstopper fra, men det hjalp
heller ikke.

Det underlige er at jeg ikke kan gøre det på nogen af mine maskiner, en
98'er og to XP'er :-/

Er der andre der har/har haft problemet ? Og fået det løst - eller kan
hjælpe mig med at få løst problemet ?

På forhånd mange tak.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : 6400 Anders

Dato : 05-04-04 12:59

Til C.T.

Prøv at kontakte Telmore, om dit problem.
Det kan jo være at der er problemer hos Telmore...

Mvh
6400 Anders

Fra : DaaN

Dato : 05-04-04 15:59

6400 Anders skrev:
> Til C.T.
>
> Prøv at kontakte Telmore, om dit problem.
> Det kan jo være at der er problemer hos Telmore...
>
> Mvh
> 6400 Anders

Ja, det ville jeg da umiddelbart sige, at det er en Fejl som ligger hos
Telmore.. Prøv deres Support Chat, så kan du få svar med det samme,
istedet for at skrive mail. og så vente og vente =)
- DaaN

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-04-04 16:04

Hej

DaaN wrote:

> [...]
> hos Telmore.. Prøv deres Support Chat, så kan du få svar med det
> samme, istedet for at skrive mail. og så vente og vente =)

Ja det var da idé - det tror jeg, jeg vil prøve... takker...

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-04-04 11:19

Hej

Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this wrote:
> Hej

> Ja det var da idé - det tror jeg, jeg vil prøve... takker...

Så nu har jeg fået løst mit problem - kom aldrig igennem til supporten
(ventede i over 20 min. og så opga' jeg).
Men det jeg skulle var at gå ind i "Funktioner" ->
"Internetindstillinger" -> "Beskyttelse af personlige oplysningen" ->
"Avanceret" -> "Tillad altid cookies under session".

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==