MMC kort til 6600
Fra : 6400 Anders

Dato : 01-04-04 09:14

Hejsa

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Nokia 6600.
Men jeg vil gerne have mere hukommelse i telefonen.

Så ville jeg lige type MMC kort der passer, for jeg har
ladet mig fortælle, at det ikke er alle kort der passer i..

Mvh
6400 Anders

Fra : Kostas

Dato : 01-04-04 09:21

"6400 Anders" <anfo@stofanet.dk> wrote in news:406bcf55$0$5935$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> [...]
>
> Så ville jeg lige type MMC kort der passer, for jeg har
> ladet mig fortælle, at det ikke er alle kort der passer i..

Det er bare et helt almindeligt MMC kort - ikke noget med SD kort.

mvh

Kostas

Fra : 6400 Anders

Dato : 01-04-04 09:37

Til Kostas

Det billigste (Apacher) jeg har kunne finde med 128 MB ram, koster ca. 350,-
(fundet via. edbpriser.dk)
Men jeg ved ikke findes billigere andre steder.

mvh
6400 Anders

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-04-04 09:59