Mandrake 8.0 og ISDN
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 30-04-01 13:39

Hej Gruppe

Jeg har netop installeret Mandrake 8.0, og er egentlig ganske tilfreds med
denne distribution.
Jeg kunne komme på Internettet første gang efter at jeg lige havde lavet et
par småjusteringer.
Næste gang jeg skulle på nettet ringede den ganske vist også op, men der var
ikke hul igennem.

Er der andre der har været ude for dette, og hvad kan det skyldes?

Til info har jeg TDC Internet, opkoblet med Eicon Diva ISDN TA (funker under
Windows)

Jeg har en ide om, at der måske bliver skrevet en eller anden form for
"Lock" fil som formentlig skal slettes/redigeres før jeg får hul igennem.

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak

Jan Riis Sørensen

Fra : Nicolai Høier

Dato : 30-04-01 20:43

Hvis du ikke skulle være heldig at finde svaret herinde, så findes der en
brugergruppe for Mandrake. Den hedder 'alt.os.linux.mandrake'. det kunne
være der var hjælp at hente.

Nicoali

Fra : Dan Christensen

Dato : 01-05-01 09:42

Jan Riis Sørensen wrote:

> [...]
>
> Jeg har en ide om, at der måske bliver skrevet en eller anden form for
> "Lock" fil som formentlig skal slettes/redigeres før jeg får hul igennem.

kigge hos www.sslug.dk de har et link til siden som indeholder de
oplysninger du søger.
--
Best regards/Med venlig hilsen